پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی با النصر عربستان فقط باید در روز برگزاری مسابقه به ورزشگاه مراجعه کنند تا بلیط های خود که قبلا هزینه آنها توسط حامیان پرداخت شده است تحویل بگیرند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس ، عرضه بلیط بازی های لیک برتر در ورزشگاه آزادی ، به شکل الکترونیک موجب شده است برای هواداران پرسپولیس جهت حضور در بازی با النصر  سوالاتی بوجود آید.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه بلیط فروشی بازی پرسپولیس – النصر روز بازی صرفا در محل  ورزشگاه و به همان سبک و سیاق گذشته انجام می شود ، بر پرداخت هزینه بلیط ها با هماهنگی باشگاه و اقدام حامی مالی تاکید کرد . به این ترتیب دوستداران فوتبال ، بویژه هواداران پرسپولیس برای تماشای این بازی  کافی است روز چهارشنبه 19 فروردین فقط خود را به ورزشگاه آزادی برسانند .

هواداران پس از حضور در ورزشگاه به گیشه های عرضه بلیط مراجعه خواهند کرد و بلیط خود را که قبلا با هماهنگی باشگاه هزینه آن توسط حامی مالی پرداخت شده است تحویل می گیرند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای وارد ورزشگاه خواهند شد.

گفتنی است با توجه به عرضه بلیط ها بدون دریافت هزینه ، احتمالا در اختیار گرفتن بلیط برای طبقه اول با توجه به الویت مراجعه تماشاگران خواهد بود
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)