پرسپولیس نیوز: هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در بازی مقابل پرتغال ۲ برابر این تلاش را خواهیم داشت تا نتیجه بازی با اسپانیا را جبران کنیم وپاسخ حمایت‌های مردم و مسولین را بدهیم.

سعید عزت‌اللهی حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را روحیه بخش توصیف کرد و از اینکه معسود سلطانی‌فر به وعده خود عمل کرد و بلافاصله بعد از برد مقابل مراکش پاداش‌ها را اهدا کرد  تقدیر کرد.

عزت‌اللهی ملی‌پوش فوتبال ایران بعد از شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گفت: تیم ملی ایران شایسته کسب حداقل یک امتیاز بود و این شکست به هیچ وجه نتیجه تلاش مجموعه تیم ما نبود اما با اینحال باز خوشحالم که مردم از عملکرد ما راضی هستند و درصددیم در رویارویی با پرتغال هم بجنگیم تا به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

وی حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد مقابل مراکش را هم ستایش کرد، اظهار داشت: این حضور برای ما روحیه بخش بود و تقدیر می‌کنم که به وعده خود مبنی بر پاداش برد مقابل مراکش هم خیلی سریع عمل کردند.

هافبک ملی پوش ایران سپس به بازی سوم ایران اشاره کرد و گفت: در بازی مقابل پرتغال دو برابر این تلاش را خواهیم داشت تا نتیجه بازی با اسپانیا را جبران کنیم و پاسخ حمایت‌های مردم و مسولین را بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)