رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور وضعیت نامناسب بعضی از استادیوم ها و میزان حرفه ای بودن باشگاه ها را دو عامل در کسر امتیاز از فوتبال ایران مؤثر دانست.

عزیزالله محمدی در خصوص اخبار منتشر شده درباره کسر امتیاز از فوتبال ایران جهت کسب سهمیه های دو جام قهرمانان آسیا به باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون و اتحادیه تمام مدارک مورد نیاز را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اند و پنجم آذرماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و امتیاز کشورهای آسیایی و میزان سهمیه آنان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص و ابلاغ می شود.

رئیس سابق سازمان لیگ گفت: دو عامل وضعیت نامناسب بعضی از استادیوم های داخلی و میزان حرفه اي بودن باشگاه های ما به طور یقین از عوامل کسر امتیاز از فوتبال ما خواهد بود ولی استاندارد ها و بازی های تیم ملی و باشگاه های کشورمان و تماشاگران پرشمار تیم های باشگاهی ما از نقاط قوت فوتبال ما خواهد بود.

وی در خصوص میزان امتیاز کسر شده از فوتبال ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: میزان این کسر مشخص نخواهد بود و نمی توان به صورت دقیق تخمین زد فوتبال ما چه امتیازی را به دست خواهد آورد.

محمدی افزود: کشورهای عربستان، قطر، امارات در غرب آسیا از لحاظ کیفیت استادیوم ها از ما امتیاز بیشتری خواهند گرفت ولی در جذب تماشاگر با توجه به رکورد ایران در آسیا این کشور از فوتبال ما عقب تر هستند و پنجم آذرماه کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک ارسالی هر فدراسیون را به طور دقیق تجزیه و تحلیل و بررسی می کند و نمی توان از حالا پیش بینی دقیقی در این خصوص کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)