مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر گفت: مهرداد پولادی، بازیکن جدید پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در لیگ برتر برای این تیم بازی کند.

عزیزالله محمدی در خصوص صحبت‌های محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه پولادی می‌تواند برای این تیم در لیگ بازی کند، تاکید کرد: مدیرعامل پرسپولیس هر استدلالی آورده باشد، پولادی از نظر ما نمی‌تواند پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی کند. این بازیکن فقط مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بس.

وی در واکنش به اینکه صورتجلسه انتقال پولادی در دی‌ماه و در بازه زمانی نقل و انتقالات امضا شده است، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم این بحث را بیشتر از این باز کنم. باز هم تاکید می‌کنم که پولادی که بتازگی رضایتنامه‌اش را از مس کرمان گرفته است نمی‌تواند این فصل در لیگ برتر بازی کند.

رئیس سازمان لیگ برتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره علت تغییر مکان بازی سایپا و استقلال و انتقال آن از کرج به تهران، خاطرنشان کرد: سایپا میزبان این مسابقه است و ما طبق شرایط ورزشگاه تختی را برای این مسابقه در نظر گرفته بودیم اما مسئولان باشگاه سایپا خودشان با مدیران ورزشگاه آزادی صحبت کردند و توانستند آنها را قانع کنند که بازی در آزادی برگزار شود. وقتی مسئولان ورزشگاه آزادی مشکلی با این مسئله ندارند، ما هم حرفی نداریم.

محمدی درباره اختلاف نظر سازمان لیگ برتر و باشگاه سایپا برای محل برگزاری نشست خبری پیش از بازی این تیم با استقلال هم یادآور شد: هر چند باشگاه سایپا اصرار داشت این نشست در محل این باشگاه برگزار شود اما در نهایت مقرر شد سازمان لیگ میزبان مربیان دو تیم و خبرنگاران باشد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سئوال که “آیا قصد حضور در انتخابات را دارد یا نه؟”، گفت: تا پایان مهلت ثبت نام فرصت زیادی باقی مانده است. فعلا تا روزهای آخر صبر می‌کنم تا ببینم چه کسانی کاندیدا می‌شوند. انشاءالله اگر شرایط مهیا باشد حتما در انتخابات شرکت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)