پرسپولیس نیوز: کارشناس داوری فوتبال ایران اشتباهات داوری را در نتیجه تأثیرگذار نمی‌داند.

حسین عسگری در خصوص عملکرد داور دیدار ایران مقابل عمان در نیمه دوم گفت: به نظر من در این نیمه داور در یکی دو صحنه اشتباه کرد یکی دقیقه ۶۰ و روی خطایی که بر روی سردار آزمون انجام شد. داور به بازیکن عمان کارت زرد داد اما به نظر من در این صحنه باید از کارت قرمز استفاده می‌کرد و یکی در دقایق پایانی بازی بود که میلاد محمدی در اطراف محوطه جریمه ایران روی مهاجم حریف خطا کرد چون در این صحنه مهاجم عمان فضای خوبی برای حرکت داشت و محمدی حمله مؤثر حریف را با خطا گرفت برابر قانون داور باید به او اخطار می‌داد اما این طور به نظر می‌رسد که داور در این صحنه خواست بازی را مدیریت کند.

عسگری در خصوص کارت زردی که وحید امیری دریافت کرد، گفت: تصمیم داور در این صحنه صددرصد درست بود و او به درستی از کارتش استفاده کرد چرا که امیری شانس بازی با توپ را نداشت و از پشت درگیر شد و روی بازیکن حریف خطا کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد داور گفت: در مجموع عملکرد داوری خوب بود اشتباهاتی که انجام داد روی نتیجه بازی تأثیرگذار نبود او از سرعت خوبی برخوردار بود و آمادگی جسمانی بالایی داشت ضمن اینکه بازی‌خوانی خوبی داشت و هنر بازی‌خوانی او باعث می‌شد صحنه‌ها را قبل از اینکه اتفاق بیافتد پیش‌بینی کند. داور مسابقه به موقع از سرعت خودش استفاده می‌کرد تحرک خوبی داشت و جابه‌جایی‌ها به او کمک می‌کرد تا تصمیمات درستی بگیرد به این ترتیب می‌توان گفت او در مجموع عملکرد خوبی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)