پرسپولیس نیوز :  رئیس دپارتمان داوران اعتقاد دارد که حسین زرگر در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن قضاوتی بی‌نقص داشته است.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عسگری در مورد قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: قضاوتی که داوران انتخاب شده در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن انجام دادند، کاملاً درست و منطقی بود.

وی ادامه داد: پس از بازبینی فیلم این بازی، شاهد بودیم که کمک داورها به همراه داور وسط در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و قضاوت درستی را انجام داده‌اند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: سه گلی که در این دیدار به ثبت رسید به نظرم با دقت و تمرکز بالای کمک داوران و داور بازی همراه بود. هر سه گل قابل قبول بود و در واقع هیچ بحث و شبهه‌ای را به جای نگذاشت. در صحنه‌هایی که گل‌های ذوب‌آهن یا تک گل پرسپولیس زده شد، برخی از کارشناسان اعلام کردند که آفساید بوده است اما با بازبینی فیلم این دیدار، به جرأت می‌گویم که زرگر و کمک‌هایش در دیدار نیمه نهایی جام حذفی قضاوت بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

عسگری با اشاره به کارت‌هایی که حسین زرگر در این بازی داد، گفت: تمامی اخطارها و اخراجی که در این بازی توسط داور وسط به متخلفان داده شد نیز کاملاً درست بود و معتقدم که زرگر به همراه کمک‌هایش قضاوتی فوق‌العاده و بی‌نقص را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)