پرسپولیس نیوز : رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، هفته اول بازی‌های لیگ برتر را فاقد اشتباهات تاثیر گذار داوری دانست.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی و با توجه به نیاز داوری کشور به جوانگرایی و ایجاد انگیزه بین داوران، قضاوت 2 دیدار از هفته نخست لیگ برتر را بر عهده 2 داور جوان گذاشتیم. البته برای بالا بردن روحیه آنها بازی بین تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز را خودم در اهواز حضور داشتم و همچنین دیدار بین تیم‌های صبای قم و ذوب آهن را اصفهانیان مورد نظارت قرار داد.

وی ادامه داد: قضاوت زاهدی‌فر در اهواز خوب بود و اگر همینطور ادامه دهد می‌تواند در بین داوران خوب لیگ برتر قرار بگیرد. درباره بازی برگزار شده در قم ، طی تماسی که با اصفهانیان داشتم مشکل خاصی عنوان نشد. به هر حال این اولین قضاوت آنها در لیگ برتر بود و خوشبختانه اشتباه‌های تاثیرگذار نداشتند اما واضح است که داوران جوان نیاز به کسب تجربه بیشتر دارند.

عسگری درباره قضاوت داوران در بازی‌های هفته اول لیگ برتر گفت: ناظران بازی‌ها هیچگونه اشتباه مهمی را انعکاس ندادند و بنا بر گزارش‌ها عملکرد همه داوران خوب بوده است.

رییس دپارتمان داوری درباره اعتراض‌های برخی تیم ها بیان کرد: متاسفانه در همین هفته اول لیگ برتر برخی مسئولان و بازیکنان اعتراض‌های کرده‌اند که به غیر از ایجاد جو منفی و فشار به داوران دستاورد دیگری ندارد. پیش از شروع لیگ به همه باشگاه اعلام کرده بودیم که نسبت به انجام مصاحبه علیه داوری خودداری کنند اما باز هم شاهد این اتفاق هستیم، بنابراین ما هم این اعتراض‌ها را به کمیته انضباطی انعکاس می‌دهیم که برخورد لازم از طریق انضباطی انجام شود تا از هجمه‌های بی دلیل بر داوری جلوگیری کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)