پرسپولیس نیوز : باشگاه استقلال در ماجرای مهاجم پیشین پرسپولیس عقب‌نشینی کرد.

پس از اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در سایت این باشگاه اعلام کرد که فدراسیون باید به پرونده طارمی و باشگاه پرسپولیس ورود کند. هنوز چند ساعت از صحبت‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال نگذشته بود که در اقدامی عجیب این مصاحبه از سایت باشگاه و کانال‌های رسمی حذف شد. ظاهراً هواداران استقلال از طریق صفحات مجازی از توفیقی خواسته بودند که در قضیه طارمی ورود کرده و خواهان گرفتن حق استقلال باشند. معاون ورزشی باشگاه هم این کار را انجام داده از فدراسیون خواست با متخلفان برخورد کند. اینکه چرا به‌یک‌باره صحبت‌های توفیقی از سایت باشگاه برداشته شد، هنوز مشخص نیست.

از طرفی، از مسئولان استقلال هم کسی قصد ندارد به پرونده طارمی ورود کند، چرا که از هیئت مدیره گرفته تا رضا افتخاری مدیرعامل استقلال تصمیم گرفته‌اند اظهارنظر خاصی نداشته باشند.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال که در مجلس شورای اسلامی هم حضور دارد، در این رابطه اعلام کرد قصد ندارد به این پرونده شخصاً وارد شود. این مسئله نشان می‌دهد که رفتار مدیران استقلال از شب گذشته تغییر کرده و فعلاً قصد ندارند اقدامی انجام دهند. اینکه چرا این رویه پیش گرفته شده، هنوز مشخص نیست. ممکن است دلیل آن جلوگیری از تبعات حقوقی این موضع گیری و شکایت باشگاه پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)