مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: بازیکنان به مدیریت باشگاه همیشه اعتماد داشته اند و بابت این موضوع نگرانی وجود ندارد.

سایت فوتبال ایران نوشت هادي عقيلي در خصوص مشكلات اخير باشگاه سپاهان در مورد مسائل مالي گفت: مشكلات مالي فقط مربوط به الان نيست و تقريبا از نيم‌فصل پارسال شروع شد.آن زمان هم در پرداخت پول بازيكنان تاخير به وجود آمد ولي درنهايت مشكلات حل شد.الان هم چند ماه حقوق و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان باقي مانده است كه قطعا توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
او در مورد اينكه چنين مشكلاتي كمتر در باشگاه سپاهان ديده شده است تاكيد كرد: در گذشته هم اين مشكلات وجود داشته و در سال‌هاي قبل هم در پرداخت حقوق بازيكنان تاخير به وجود آمد اما هيچ وقت رسانه‌اي نشد.باشگاه سپاهان به خوش‌حسابي معروف است و بازيكنان هم هميشه به مديريت اعتماد داشته و دارند.
عقيلي در قسمت ديگري از حرف‌هايش در مورد ادامه همكاري‌اش با سپاهان و اينكه هيچ‌وقت حاضر نشد پيراهن استقلال و پرسپوليس را بر تن كند گفت: من سال‌ها پيش قبل از اينكه به سايپا بروم در پرسپوليس بودم و در حاليكه اين تيم بازيكنان بزرگي داشت اما علي پروين مرا در ليست ۱۸ نفره قرار مي‌داد.اين نشان مي‌داد كه او به من اعتقاد داشت و در واقع پروين بود كه مرا به فوتبال معرفي كرد.حتي يادم مي‌آيد كه يك بازي هم براي پرسپوليس انجام دادم.
او خاطرنشان كرد: زماني هم كه به سايپا رفتم، مديرعامل تيم انصاري‌فرد بود و حتي پروين هم مي‌داند كه مرا به روز و بدون اطلاع او به سايپا فرستادند.البته رفتن به سايپا براي من بد نشد و با محمد مايلي‌كهن كار كردم كه به بازي دادن به بازيكنان جوان معروف بود.بعد از ۳ سال كه قصد جدايي از سايپا را داشتم از استقلال و پرسپوليس پيشنهاد داشتم اما در نهايت سپاهان را انتخاب كردم.
مدافع سپاهان در قست ديگري از حرف‌هايش گفت: چون در تيم ملي نبودم دوست داشتم بازي در رده بين‌المللي را تجربه كنم و چون سپاهان در بازي‌هاي ليگ قهرمانان حاضر بود ترجيح دادم اين تيم را انتخاب كنم.در سال‌هاي بعد هم در اين تيم ماندم و يك نوع دلبستگي به اين تيم پيدا كردم و با اينكه از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد داشتم اما از سپاهان جدا نشدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)