مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:‌ همه می‌دانند پرسپولیس تیم خوبی است اما ما برای امتیاز گرفتن به ورزشگاه آزادی می‌رویم.

احسان علوان‌زاده در خصوص شرایط تیم ماشین‌سازی پیش از بازی مقابل صدرنشین لیگ گفت: در هفته گذشته باخت بدی مقابل سپاهان داشتیم اما خدا را شکر تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد. بچه‌های تیم تمرینات را با انگیزه شروع کرده‌اند و روحیه خوبی دارند. پرسپولیس تیم خوبی است و ما باید مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. کارمان سخت است، اما بازیکنان ما برای این بازی انگیزه زیادی دارند. به دنبال این هستیم که توانایی‌های خودمان را نشان بدهیم و حداقل امتیاز را در این بازی به دست بیاوریم.

علوان‌زاده در مورد تقابل با تیم سابقش و اینکه متاسفانه مرسوم شده حرف و حدیث‌هایی به این خاطر مطرح شود، گفت: من در بازی قبل به خاطر مصدومیت بازی نکردم اما اگر در این هفته فرصت بازی پیدا کنم، تمام تلاشم را به کار می‌گیرم. من نان و نمک ماشین‌سازی را می‌خورم و کار خوبی نیست که مقابل تیم سابقم کم‌کاری کنم. من بازیکن ماشین‌سازی هستم و از این باشگاه پول می‌گیرم. امیدوارم بتوانم توانایی‌های خودم را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارم و بهترین بازی خودم را انجام بدهم.

مهاجم ماشین‌سازان در مورد این‌که آنها می‌توانند روی سرنوشت قهرمانی تأثیر بگذارند، گفت: ما در این دو هفته با دو تیم مدعی پرسپولیس و پدیده بازی داریم. تیممان خوب است و فقط در بازی‌ها بدشانسی می‌آوریم. در بازی مقابل پرسپولیس هم با تمام توانمان حاضر می‌شویم و ان‌شاءالله که بتوانیم امتیاز بگیریم. بازی کردن مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه خانگی این تیم کار سختی است اما باید برای آبرو و حیثیت خودمان بازی کنیم. کم‌کاری برایمان معنا ندارد. همه می‌دانند پرسپولیس تیم خوبی است اما ما برای امتیاز گرفتن به ورزشگاه آزادی می‌رویم.

وی در خصوص حرف و حدیث‌هایی که پس از باخت ماشین‌سازی به سپاهان به خاطر صحبت های فرید کریمی به وجود آمد، گفت: فرید حرف خاصی نزد. منظور او را اشتباه گرفتند. او در تبریز بازی می‌کند و گفت که مردم تبریز دوست ندارند تیم دیگری قهرمان شود.

علوان‌زاده در ادامه افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: از بعد از بازی مقابل تراکتورسازی در مورد ما گفتند که تبانی و کم‌کاری می‌کنیم، اما این‌طور نیست. ما در بازی مقابل سپاهان ۵-۴ موقعیت خوب داشتیم که آنها را بیرون زدیم، سپاهان هم تیم باتجربه‌ای بود که توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. در بازی مقابل تراکتورسازی هم همین اتفاق افتاد. این‌طور نیست که ما برای تیم دیگری بازی کنیم. رضا مهاجری هم این را گفته که ما باید برای تیم خودمان و جایگاه خودمان بازی کنیم.

مهاجم ماشین سازی در مورد تأثیر این هجمه ها و فشارها روی عملکرد تیم گفت: این حرف‌ها بالاخره تأثیر خودشان را دارند، اما ما باید کار خودمان را بکنیم و به این حرف‌ و حدیث‌ها توجه نکنیم. ما در این دو بازی هم برای آبرو و حیثیت خودمان می‌جنگیم. همانطور که استقلال خوزستان، نفت مسجد سیلمان را متوقف کرد، ما هم باید اینگونه باشیم. بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در آن‌ها امتیاز بگیریم و از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

علوان‌زاده در پایان و در مورد حذف دو نماینده فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: از حذف پرسپولیس و استقلال ناراحت شدم، البته خیلی خوشحالم که ذوب‌آهن از گروهش صعود می‌کند. استقلال و پرسپولیس گروه سختی داشتند و به نظرم بدشانسی آوردند و بالا نرفتند. امیدوارم این دو تیم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و در مرحله گروهی حذف نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)