مرجع خبری پرسپولیس : . پرسپوليسى ها از نتيجه و عملكرد خود و تيمشان در برابر ذوب آهن كاملاً راضى هستند و معتقدند اين روند حالا حالاها ادامه دارد. با عليرضا حقيقى سنگربان سرخ ها كه با كمك عناصر دفاعى پرسپوليس، در پايان ۹۰ دقيقه ديدار با ذوب آهن موفق شد دروازه پرسپوليس را بسته نگه دارد، صحبت ويژه اى داشتيم.

 

• برد شيرينى بود، درست است؟
– بله، خوشبختانه پيروزى خوب و دلنشينى داشتيم، بردى كه باعث شد روحيه تيم پس از هفته ها بدشانسى در ليگ بار ديگر به شرايط ايده آل نزديك شود.

 

• از روند بازى برايمان صحبت مى كنى؟

 

– به اعتقاد من هر ۲ تيم بازى زيبا و تماشاگر پسندى را از خود به نمايش گذاشتند و اين مساله نشان از اين بود كه هم ما و هم ذوب آهن، حساب ويژه اى براى كسب ۳ امتياز اين بازى داشتيم و فكر مى كنم هر ۲ تيم توانستند از نظر نمايش فوتبال، روز خوبى را پشت سر بگذارند و در نهايت تلاش ما بيشتر بود و توانستيم برد خوبى را به دست آوريم.

 

• نتايج و ناكامى هاى اخير باعث نگرانى شده بود كه پرسپوليس نتواند در اين بازى با نتجيه دلخواه زمين را ترك كند؟
– شايد خودمان هم يك مقدار استرس داشتيم و نگران بوديم نكند دوباره بدشانسى گريبانمان را بگيرد اما اين مساله باعث نشد روحيه مان تحت تاثير قرار بگيرد و در نهايت همه بچه ها با تمام وجود جنگيدند و اجازه نداديم بدشانسى و بدبيارى در عملكردمان تاثير منفى بگذارد. خيلى خوشحالم كه دوباره شرمنده هواداران نشديم و اين برد را تقديم تمام كسانى مى كنيم كه با صبر و حمايت شان ما را دلگرم نگه داشتند.

 

• خيلى ها مى گويند ذوب آهن خسته و شايد كمى بى انگيزه كمك بزرگى بود تا پرسپوليس برنده اين بازى لقب بگيرد؟
– شايد يك مقدار خستگى در تيم حريف ديده مى شد اما اين دليل اين مساله نيست كه پيروزى و تلاش ما در اين بازى ناديده گرفته شود. به هرحال ما در چند هفته اخير اسير بدشانسى هاى زيادى شده بوديم و مستحق اين چند ناكامى  كه داشتيم نبوديم براى همين همه ما با انگيزه و تلاشى دو چندان، در انديشه جبران بوديم و توانستيم با بازى بهتر و برتر هر ۳ امتياز اين ديدار را به اندوخته هاى قبلى مان واريز كنيم.

 

• در اين بازى پس از چند هفته دروازه پرسپوليس بسته ماند. درمورد اين موضوع صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر كه اين بار توانستيم بدون گل خورده بازى را به پايان برسانيم. عناصر تدافعى ما در اين ديدار وظايف خود را به نحو احسن اجرا كردند حتى در صحنه هايى مهاجمان ما نيز به كمك خط دفاع و من آمدند تا با يك تلاش دسته جمعى و همكارى خوب، به خوبى از دروازه بان حراست و حفاظت كنيم.

 

• و حالا همه چشم ها بيشتر از قبل به پرسپوليس دوخته شده است؟
– شما مطمئن باشيد ما درصدد هستيم روند خوبى را كه در پيش گرفته ايم ادامه دهيم. متاسفانه در هفته هاى قبل امتيازات ارزشمندى را به ناحق از دست داده ايم و ديگر جايى براى اشتباه كردن نداريم.

 

• از بازى با استيل آذين برايمان صحبت مى كنى؟
– همانطور كه گفتم ما ديگر فرصتى براى اشتباه كردن و از دست دادن امتياز نداريم. به هرحال درست است كه استيل آذين چند هفته اى است دچار بحران شده اما براى ما نام و نشان و شرايط تيم هاى حريف مهم نيست مهم هدفى است كه آن را دنبال مى كنيم. در اين چند روز باقى مانده تا اين ديدار، فرصت داريم با مرور برنامه هاى مد نظر كادر فنى و بررسى نقاط ضعف و قوت حريف، خودمان را براى يك بازى زيبا و تماشاگر پسند آماده كنيم و به هدف اصلى مان كه كسب ۳ امتياز است برسيم.

 

• فكر مى كنى چه نتيجه اى در اين ديدار رقم خواهد خورد؟
– پيش بينى سخت است و شايد مهمتر از هر چيزى، پيروزى ما باشد. حالا اگر اين برد با تفاصل گل خوب رقم بخورد چه بهتر اما همانطور كه گفتم هدف پرسپوليس در اين بازى پيروزى است كه اميدوارم با تلاش اعضاى تيم و حمايت تماشاگران شاهد برد شيرينى باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)