مرجع خبری پرسپولیس: عليرضا محمد، مدافع پرسپوليس در پاسخ ‌به كساني كه شكست‌هاي اخير پرسپوليس را نتيجه يارگيري ضعيف مي‌دانند، مي‌گويد كه پرسپوليس در قياس با رقيبانشان اصلاً ضعيف نيست و معتقد است دايي با توجه به تعداد سهيمه ، تيمش را اصلاً ضعيف نبسته است.

 

محمد درباره شرايط تيمش گفت‌وگو كرده است.

فكر مي‌كني بحران پرسپوليس با پيروزي مقابل سايپا به پايان رسيد؟

مشكل ما يك پيروزي بود كه خوشبختانه به آن رسيديم . با شكست سايپا مشكل روحي ما هم برطرف شد. اطمينان دارم با توجه به دو اردويي كه در تركيه و دبي پيش رو داريم، قطعاً بعد از تعطيلات با شرايط بهتري ليگ را شروع مي‌كنيم. در يك جمله مي‌گويم دوران تلخ پرسپوليس تمام شد.

اما به نظر مي‌رسد كه پرسپوليس چندان خوب بسته نشده و باز هم در برابر حريفان با مشكلاتي مواجه مي‌شود؟

 

من اصلاً اينطور فكر نمي‌كنم. اگر آقاي دايي تمام بازيكنانش را در اختيار داشته باشد و بازيكنان با تمام وجود بازي كنند، مي‌توانيم مقابل حريفان نتيجه بگيريم.

منظورت اين است كه بازيكنان با تمام توانايي‌شان براي پرسپوليس بازي نمي‌كنند؟

من كه در ذهن و وجود بقيه بازيكنان نيستم. اما اعتقاد دارم در پرسپوليس بايد دو برابر تيمهاي ديگر توان بگذاريم. در پرسپوليس بايد پاسخگوي چهل ميليون هوادار باشي. ضمن آنكه تيمهاي ديگر هم با دو برابر توان به مصاف ما مي‌آيند.

فكر نمي‌كني پرسپوليس در قياس با تيمهايي مانند سپاهان و حقتي استقال ضعيف‌تر بسته نشده است؟

اين فصل علي‌دايي با توجه به سهميه پنج بازيكني كه مي‌توانست جذب كند، اصلاً در يادگيري ضعيف عمل نكرد و پنج بازيكن بسيار خوب را به پرسپوليس آورد. اما پرسپوليس سال قبل ضعيف بسته شده بود. نيمكت سپاهان نيز از بقيه تيمها قوي‌تر است و بازيكنان هم‌ترازي در آن حضور دارند. اما اصلاً قبول ندارم تيم استقلال بازيكنان بيشتر و با كيفيت‌تري را در اختيار دارد و پرسپوليس در اين فصل اصلاً ضعيف‌تر از استقلال نيست.

پيشكسوتان پرسپوليس معتقدند كه بازيكنان پرسپوليس كم كاري مي‌كنند. به هرحال پنج باخت متوالي يك ركورد در پرسپوليس است.

ياد گرفته‌ام به پيشكسوتان احترام بگذارم. من نمي‌دانم كه در دل بازيكنان پرسپوليس چه مي‌گذرد. اما در مورد خودم بايد بگويم براي پرسپوليس حتي در تمريناتش هم كم نگذاشته‌ام، چه برسد به بازي.باور كنيد در بعضي از بازي‌ها واقعاً آنقدر مي‌دوم كه شبها بدن درد دارم و از اين درد هم شبها به زور مي‌خوابم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)