مرجع خبری پرسپولیس :با وجود همه آن ناكامي‌ها و روزهاي تلخ، نااميدي ديگر جايي در پرسپوليس ندارد. اتفاقاً برعكس، سرخ‌ها همه به روزهاي پيش رو اميد بسته‌اند.

 

مثل حميدرضا علي‌عسگري كه مي‌گويد: «اردوي فوق‌العاده‌اي داشتيم و محك خوبي خورديم.»… اما آيا تأثير اين اردو مي‌تواند شرايط را براي پرسپوليس عوض كند؟ «چرا كه نه. ما قبل از اردو آنقدرها هم بد نبوديم و توانستيم از سايپا 3 امتياز بگيريم.

 

در تركيه هم هر كاري مي‌كرديم براي اين بود كه شرايط تغيير كند و از بحران بيرون بياييم.

 

خيلي سنگين تمرين كرديم و حالا هم كه برگشته‌ايم قرار است روزي دو جلسه تمرين كنيم. خود ما بيشتر از هواداران ناراحتيم و داريم هر كاري مي‌كنيم كه شرمنده‌شان نباشيم.مطمئن باشيد هيچ چيز اينطور نمي‌ماند البته فوتبال را هيچ وقت نمي‌شود پيش‌بيني كرد و اين را در بازي ذوب‌آهن – شهرداري ياسوج به چشم ديديم. انگيزه هاي زيادي داريم و براي رسيدن به كورس قهرماني همه تلاش‌مان را مي‌كنيم.»

 

علي عسگري صحبت هايش را با اين وعده به هواداران تمام مي‌كند كه: «چون فوتبال قابل پيش‌بيني نيست قول هم نمي‌شود داد ولي من به هواداران قول مي‌دهم كه براي پرسپوليس از جان مايه بگذاريم تا بتوانيم نتيجه بگيرم اما بقيه‌اش با خداست و بايد ببينيم قسمت چه مي‌شود.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)