مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: هنوز شرمنده هواداران پرسپوليس هستيم و قصد داريم با پيروزي‌ها در بازي‌هاي آينده آنها را خوشحال كنيم.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس  در رابطه با شرايط پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم مقابل استيل آذين در هفته سيزدهم ليگ برتر اظهار كرد: شرايط تيم ما بسيار خوب است. بازيكنان تمرين‌هاي خوبي را در اين مدت پشت سر گذاشته‌اند و به طور كامل براي بازي آماده‌اند. اميدواريم كه به اميد خدا سه امتياز اين بازي را كسب كنيم.

 

دايي در مورد افتتاح مجموعه ورزشي درفشي‌فر نيز گفت: جا دارد از مسوولين باشگاه به دليل اينكه چنين امكاناتي را براي ما فراهم كرده‌اند و به تيم ما اجازه دادند كه بتوانيم در چنين ورزشگاهي تمرين‌هايمان را ادامه دهيم، تشكر كنيم. اميدوارم كه بتوانيم در اين زمين، خوب كار كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ايرادات زمين اين مجموعه به طور كامل برطرف شده است، گفت: تا حدودي نسبت به دفعات قبل بهتر شده است.

 

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع كه روحيه سرخ‌پوشان پس از پيروزي مقابل ذوب آهن به آن‌ها بازگشته است، گفت: نه، به نظر من بچه‌هاي ما جايگاه خودشان را فهميده‌اند و پس از آن بازي نيز خوب كار كردند و اميدواريم كه بتوانيم با كمك خدا، هواداران‌مان را راضي كنيم چرا كه ما در چند هفته نتايج بدي گرفتيم و هنوز هم به خاطر آن بازي‌ها شرمنده هواداران هستيم. ان‌شاءالله با نتايج خوبي كه مي‌گيريم، آن‌ها را راضي خواهيم كرد.

 

علي دايي در مورد استيل آذين هم گفت: من هميشه گفته‌ام كه استيل آذين تيم بسيار بزرگي است و بازيكنان بزرگي هم دارد. بنابراين بازي سختي را در مقابل آن‌ها در پيش داريم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه چقدر روي ضعف خط دفاعي استيل آذين كار كرده‌ايد، گفت: راجع به اين مسائل صحبتي نمي‌كنم و ان‌شاءالله در زمين خواهيم ديد كه كارمان چگونه است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)