پرسپولیس نیوز: کارشناسان سایت «فاکس اسپورتس آسیا»، علیرضا بیرانوند را به عنوان یکی از ۱۰ نفر برتر دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا معرفی کردند.

سایت «فاکس اسپورتس آسیا» که به اتفاقات مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌پردازد، ۱۰ نفر برتر دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را معرفی کرد که نام علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی کشورمان نیز در این لیست دیده می‌شود.

فاکس اسپورتس درخصوص بیرانوند نوشت: انتخاب دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن یک تیم، زمانی که تیمش به برتری راحت ۲ بر صفر دست می‌یابد، عجیب به نظر می‌رسد، اما این برای علیرضا بیرانوند و با نمایش قهرمانانه او، اتفاق عجیبی نیست. دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان می‌توانست سرنوشت بسیار متفاوتی داشته باشد.

پس از اینکه مجید حسینی در دقیقه اول مسابقه یک پنالتی به حریف داد، بیرانوند در مهار پنالتی احمد المحیجری، عملکردی فوق‌العاده داشت و با واکنش خوبی که پیش از پایان نیمه نخست از خود نشان داد، برتری ۲ بر صفر تیم ملی ایران را تضمین کرد. پس از عملکرد قهرمانانه بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸، او به پیشرفت ادامه می‌دهد و خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان قاره آسیا معرفی کرده است.

سایر اسامی که در لیست برترین‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا حضور دارند، به شرح زیر است:

دوان وانهائو (ویتنام)، ژنگ ژی (چین)، تیراتون بونماتان (تایلند)، تاکهیرو تومیاسو (ژاپن)، تام روگیچ (استرالیا)، هوانگ هی‌چان (کره جنوبی)، حمد الشمسان (بحرین)، بسام الراوی (قطر) و مارچلو لیپی (سرمربی چین)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)