مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: بعد از بهبودی مصدومیت در فصل قبل نیاز به حمایت داشتم ولی دایی هیچ وقت از من حمایت نکرد.

 

علیرضا محمد با اشاره به حضور استیلی در پرسپولیس اظهار داشت: استیلی مربی خوبی است و او بود که مرا به پرسپولیس آورد. فوتبالم را هم می شناسد. این مهم است که از لحاظ فنی مرا قبول دارد. واقعا خوشحالم که به پرسپولیس برگشت.


وی افزود: حالا که استیلی آمد، قطعا می مانم. قرارداد هم دارم و باید زیر نظر او یک فصل کار کنم. از این که چه اتفاقی در این چند هفته بعد از حذفی افتاد، بی اطلاعم چون ترکیه بودم در ضمن من بازیکنم و به من ربطی پیدا نمی کند که چطور سرمربی انتخاب شد.


مدافع پرسپولیس تصریح کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که در نیم فصل دوم زیاد بازی نکردم. نیم فصل اول همه بازی ها را به میدان رفتم. در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت 8 هفته اول نبودم و بعد وقتی خوب شدم، 3 هفته متوالی فیکس بازی کردم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که در بازی با بنیادکار نیمکت نشین شدم و بعد در نیمه دوم به بازی آمدم که آن اتفاقات افتاد و پنالتی دادم.


محمد گفت: بعد از گذراندن مصدومیتم و در آن شرایط سختی که بودم، نیاز به حمایت داشتم ولی دایی از من حمایت نکرد. متاسفانه به دایی خبر داده بودند که فلانی رفیق شیث است و فلان کار را می کند. خود دایی می داند که هیچ وقت کم نگذاشتم و هروقت بازی کردم با تمام توانم کار کردم. همه بازیکنان تیم می دانند که چطور تمرین می کنم.


وی خاطرنشان کرد: به دایی خیانت نکردم. بازی هایی را روی نیمکت بودم که حقم نبود. طبیعی است که ناراحت شوم. من نیم فصل دوم خیلی عذاب کشیدم ولی به دایی احترام گذاشتم و اعتراضی نکردم. فصل جدید ثابت می کنم که چه بازیکن توانمندی هستم. خیلی می توانستم به دایی کمک کنم و به خودش هم گفتم.


محمد گفت: از دایی ناراحتم. وقتی بعد از مصدومیت آمدم مثل یک سری بازیکنان از من حمایت نشد. برخلاف عده ای از بازیکنان به سختی در لیست 11 نفر قرار می گرفتم. باید برای رسیدن به ترکیب اصلی ریاضت می کشیدم. من برای دایی خیلی زحمت کشیدم ولی افسوس که از توانایی هایم باید در جاهایی که استفاده می کرد، نکرد.

 

منبع: خبرگزاری پانا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)