پرسپولیس نیوز : هافبک تیم امید پرسپولیس که در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا کرده بود، گفت: با اینکه این آسیب‌دیدگی برای من پیش آمد و هنوز هم نمی‌دانم کارم با این آسیب در ادامه به کجا می‌کشد ولی حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس بهترین اتفاق زندگی من بود.

عماد علیپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متولد هفتم شهریور ۱۳۷۹ هستم. اهل ارومیه و فوتبال را هم از شهرداری ارومیه آغاز کردم. در تمام رده‌ها کاپیتان بودم. در بزرگسالان این تیم در دسته دوم لیگ بازی می‌کردم که مربی، سال قبل من را برای تست به تیم جوانان پرسپولیس معرفی کرد. آقای علی عسگری هم من را انتخاب کرد و از نیم فصل سال قبل برای جوانان بازی کردم. رده‌های سنی که تغییر کرد، امسال به تیم امید آمدم.

وی ادامه داد: پست اصلی من هافبک دفاعی است. البته در بازی دوستانه که داشتیم و مصدوم شدم، آقای برانکو گفتند؛ هافبک چپ بازی کنم. راست پا هستم ولی با پای چپ هم می‌توانم بازی کنم.

وی درباره اینکه با این اتفاق چه احساسی از حضور در تمرینات بزرگسالان دارد، خاطرنشان کرد: حادثه خبر نمی‌کند. ممکن بود در تمرین امیدها هم چنین شود. قطعا حضور در تمرین بزرگ‌ها بزرگترین و بهترین اتفاق زندگی ورزشی من بوده است ولی این اتفاق هم خیلی بد بود. البته هنوز منتظر بررسی‌های بیشتر پزشکی هستم تا ببینم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. در حال حاضر تحت نظر کادر پزشکی تیم بزرگسالان هستم. آقای میثم علیپور هماهنگ کرده‌اند تا برای MRI بروم و معلوم شود سطح آسیب‌دیدگی چقدر است. خودم هنوز امیدوارم پارگی کامل نباشد و به جراحی نیاز نشود ولی به هر حال هر چه قسمت باشد همان می‌شود.

آقای زلاتکو هم سر بازی تیم امید پرسپولیس با عقاب پیگیر وضعیت پایم شده بود. می‌گفت؛ عملکرد خوبی داشتی و انشاا… زمستان بر می‌گردی.

علیپور درباره عملکرد خود در نیم فصل اول اضافه کرد: در نیم فصل اول، ۶ پاس گل دادم و یک گل هم زدم. گلی که زدم در وقت اضافه بازی بود و تساوی را با پیروزی عوض کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)