پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چنانچه پیشنهاد خارجی هم داشته باشم اولویت برای فصل بعد ماندن در پرسپولیس خواهد بود.

علی علیپور بعد از حضور در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: تا چند روز پیش که در شهرستان خودم بودم تمرینات اختصاصی داشتم و این روند را در تهران چه در خانه و چه در باشگاه‌های بدنسازی و زمین چمن ادامه می‌دهم. تا آنجا که می‌شد آمادگی بدنی خود را حفظ کرده‌ام تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد آینده لیگ برتر چیست؟ عنوان کرد: در این مورد همه چیز بستگی به تصمیم وزارت بهداشت دارد. آنچه مشخص است سلامتی مردم در اولویت قرار دارد. تا آنجا که ما اطلاع داریم اماکن عمومی کم کم در حال باز شدن است. در چنین شرایطی مسئولان می‌توانند برای ادامه لیگ تصمیم بگیرند که بازی‌ها برگزار شود. خیلی از مردم همه دلخوشی‌شان فوتبال است و شاید بهتر باشد بازی‌ها را برگزار کنند در غیر این صورت باید پرسپولیس را قهرمان لیگ معرفی کنند. مثل لیگ فرانسه و بلژیک که تیم‌های صدرنشین با اختلاف را قهرمان معرفی کردند. ما هم ۱۰ امتیاز با تیم دوم فاصله داریم و در شرایط فعلی تیم‌هایی که خودشان هم باور دارند به پرسپولیس نمی‌رسند خواهان تعطیلی لیگ هستند.

مهاجم پرسپولیس راجع به آمادگی همبازیانش برای از سرگیری بازی‌های لیگ گفت: خدا راشکر بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و با مربیان بزرگی هم کار کرده‌اند. کار کردن با برانکو، کالدرون و گل محمدی تجارب زیادی را به بازیکنان ما از جمله خود من آموخته است. به خاطر همین هم اکثر بچه‌ها تمرینات اختصاصی خود را انجام داده و شرایط لازم را برای ادامه لیگ دارند.

وی در پایان درمورد مطالباتش از پرسپولیس و آینده‌اش در این تیم نیز تاکید کرد: دریافتی بازیکنان کمتر از حدی است که باید باشد و اخیرا هم پرداختی به ما انجام نشده است. ضمن اینکه من هر چه دارم یا ندارم از پرسپولیس است و برای آینده‌ام نیز اولویت ماندن در پرسپولیس است. من در پرسپولیس علی علیپور شدم و در کنار بازیکنان و هواداران خوبی که داریم در این چند سال توانستیم موفق باشیم. در حال حاضر شرایط لیگ نامشخص است و قبل از هر چیز باید بازی‌ها به پایان برسد. هر اتفاقی رخ دهد من اولویتم پرسپولیس است. حتی اگر پشنهاد خارجی داشته باشم چون هر چه دارم از پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)