پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصافاً برای این برنامه‌ریزی باید تأسف خورد چون با پایان نیمه اول نایی برای بازگشت به زمین نداشتیم.

علی علیپور بعد از برتری پرسپولیس مقابل پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدا را صد هزار بار شکر می‌کنم که برنده بازی شدیم چون امروز کار سختی داشتیم اما از جانب خودم باید بگویم متأسف هستم که چنین برنامه‌ریزی برای ما صورت گرفته است.

وی افزود: ما بعد از پایان نیمه اول نایی برای آمدن به زمین نداشتیم ولی با صحبت‌هایی که برانکو انجام داد خوشبختانه به زمین آمده و برنده شدیم.

علیپور با اشاره به داوری مسابقات، گفت: از طریق شما می‌خواهم صحبتی را در مورد داوران انجام بدهم ما این همه در بازی‌های آسیایی بازی کردیم ولی هیچکدام از داوران بدن گذاشتن را خطا نمی‌گیرند. نمی‌دانم این چه خطاهایی است که داوران می‌گیرند و ما این همه تلاش می‌کنیم تا موقعیت خلق کنیم ولی با یک بدن گذاشتن زحمات ما به باد می‌رود.

وی تأکید کرد: ما هم خسته شده‌ایم و انصافاً باید با همه بجنگیم از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم مثل همیشه که پشت بازیکنان بوده این صحنه‌ها را با صحنه‌های بازی‌های آسیایی نشان بدهد و اشاره کند که کدام داوران در آسیا گذاشتن بدن را خطا می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)