پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدفش بازی در تیم رئال مادرید است، گفت: اگر بگویم به فکر آقای گلی لیگ نیستم دروغ گفته‌ام ولی تمرکزم روی این موضوع نیست.

علی علیپور درباره اینکه جوانترین گلزن دربی است و فکر می کند تا چه زمانی می تواند در پرسپولیس بازی کند، گفت: نمی دانم تا چه زمانی در پرسپولیس هستم ولی تا وقتی بازیکن پرسپولیس باشم، جانم را هم برای این تیم می دهم. من این تیم را دوست دارم.

وی درباره اینکه آیا در لیگ برتر به دنبال آقای گلی است یا خیر؟ تاکید کرد: اگر بگویم نه دروغ گفته ام ولی نمی گذارم فکر و ذکرم صد درصد آقای گلی باشد. در تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی توان خودخواه بود. اگر بدانم بازیکن دیگری حتی ۵ درصد نسبت به من موقعیت بهتری برای گلزنی دارد، توپ را پاس می دهم حتی اگر آقای گل نشوم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص محرومیت مهدی طارمی یادآور شد: شکی نیست که مهدی بهترین بازیکن حال و حاضر ایران است. ان شاءالله مشکل این بازیکن هم زودتر حل شود. بازی کردن بازیکنان هم نظر کادر فنی است. ما با انگیزه و مصمم تمرین می کنیم تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. برای من موفقیت تیم مهم است نه موفقیت خودم.

گلزن دربی هشتاد و پنجم درباره سقف آرزوهای فوتبالی اش هم تصریح کرد: برای هر بازیکنی آرزو است ولی برای من این هدف است که در فوتبال اسپانیا بازی کنم. خودم طرفدار رئال مادرید هستم و دوست دارم در این تیم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)