شنبه 17 اسفند (19:57)

مرجع خبری پرسپولیس : علی‌آبادی با انتقاد از سازمان بازرسی گفت:« قانون دوشغله ها را نمی پذیرم.» ، این بارقرار است‌ قانون‌ درباره‌ او اجرا شود.

« نمی‌دانم کنار گذاشته شدن مدیرانی که عضو دولت هستند از ورزش به چه معنی است. » علی آبادی با بیان این جمله بار دیگر اعلام کرد از کمیته ملی المپیک کنار نمی کشد.

رئیس سازمان ورزش در حاشیه‌ی مجمع فدراسیون فوتبال با انتقاد از موضع سازمان بازرسی برای کناره گیری مدیران دوشغله دولتی از پست های ورزشی گفت:« این نظری است که آنها دارند و ما با این موضوع مخالفیم. ورزش مساله‌ای عمومی و عام است و کسی نباید در آن دخالت کند و کنار رفتن مدیران ورزشی که می‌توانند از قدرت خود به سود ورزش استفاده کنند، آسیب‌های بدی را برای ورزش به دنبال خواهد داشت. نزدیک به 30 هزار نفر از مدیران، معلمان، بسیجیان و کارمندان دولتی در سطح گسترده به ورزش کشور کمک می‌کنند و این نه عقلانی است و نه علمی که چنین ظرفیتی را کنار بگذاریم. »

محمد علی آبادی است که می گوید ورزش را باید ، ورزشی پیش برد. علی آبادی همان مدیری ست که با دخالت خارج از عرفش در ماجرای فوتبال ، فدراسیون فوتبال ایران را با تعلیق روبرو کرد. داستان کش دار حضور در انتخابات مجمع فوتبال را به راه انداخت و ایران را تا مرز محرومیت پیش برد. رئیس فدراسیون های جودو و کاراته را بر اثر مناسبات سیاسی برکنار کرد و حالا که این افراد با ارتباطی که دارند امکانات بسیار خوبی را برای ورزش فراهم می‌کنند. به اعتقاد ما این مساله بدون فکر مطرح شده است و کار کارشناسی هم درمورد آن انجام نگرفته است. کسانی که در ورزش کشور حضور دارند، یک ریال هم از ورزش درآمد ندارند. »

البته این استدلال سازمان ورزش را پیش از این بارها رد کرده است. دکتر ایوبی ، معاون سازمان بازرسی کل کشور همین هفته قبل بود که در پاسخ به استدلال یادشده گفته بود:« در قانون دو شغله شدن جرم محسوب شده و همین قانون تاکید دارد که اگر مدیری برای پستی که اشغال کرده ، حقوق دومی دریافت کند ، با جریمه مضاعف هم روبرو می شود.» همچنین سازمان بازرسی چهارشنبه گذشته در نامه ای به سازمان ورزش اعلام کرد در مرحله اول تنها مدیران ارشد دولتی باید از ورزش جدا شوند و این ابلاغیه 30 هزار مدیر میانی سیاسی شاغل در شهرستان ها را شامل نمی شود .

این یعنی حساسیت سازمان تربیت بدنی بیشتر روی افرادی چون محمد علی آبادی ، مهدی هاشمی رئیس ستاد تبصره 13 و رئیس فدراسیون تیراندازی است. پس از این دو افرادی چون احمد ناطق نوری و محمدرضا تابش از دیگر کسانی هستند که قانون مدیران دو شغله برای شان اجرا می شود.

علی‌آبادی در بخشی دیگر از مصاحبه امروزش  در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان رییس ورزش کشور درباره‌ی دستگیری تعدادی دلال که به عنوان خبرنگار در برخی از روزنامه‌ها فعالیت می‌کردند؟ گفت:« باید در ابتدا از قوه‌ی قضاییه و دوستان وزارت اطلاعات تشکر کنم که در این راه با یکدیگر همگام شدند و مطمئن هستم در صورتی که این روند ادامه پیدا کند و افراد ناسالم و ناصالح از ورزش کشور حذف شوند، جهش‌های بیشتری را در ورزش کشور شاهد خواهیم بود. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)