پرسپولیس نیوز: درحالی که قرار بود محمدحسن انصاری فرد با حضور در برنامه ورزش و مردم با علی‌نژاد مناظره کند با مخالفت وزارت ورزش از حضور انصاری فرد در برنامه ممانعت شد.

مهدی علی‌نژاد با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: روز چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه اعلام شد که کرونا به ایران آمد. بلافاصله تصمیماتی گرفته شد که تیم‌هایی که در کوران سهمیه گرفتن بودند را خیلی زود از ایران خارج کردیم، چون پیش‌بینی می‌کردیم که ایرانی‌ها با مشکل خروج از کشور روبرو خواهند شد.

* برخی از اماکن ورزشی را ضد عفونی کردیم

وی افزود: بوکس، وزنه‌برداری و کاراته این شرایط را داشتیم. ژیمناستیک که خارج از ایران بود و از آنها خواستیم برنگردند. این اولین تدبیری بود که برای سهمیه‌ها اتخاذ کردیم. عباسعلی و… سهمیه کسب کردند که ماحصل تدبیری بود که اندیشیدیم. پس از آن در ابعاد مختلف ستاد مقابله با کرونا اقداماتی انجام داد. برخی از اماکن ورزشی را ضدعفونی کردیم و درمورد مسابقات هم گفتیم ابتدا بدون تماشاگر باشد و سپس کامل لغو شد. موضوع تعطیلی باشگاه‌ها مطرح شد و با هماهنگی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا باشگاه‌ها هم تعطیل شدند.

* با توجه به شیوع بیماری تمام مسابقات ورزشی را لغو کردیم

وی ادامه داد: ما با شرایط روز تصمیم‌گیری می‌کنیم. ابتدا اعلام شد که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار شود و سپس با توجه به شیوع ویروس تمام مسابقات ورزشی را لغو کردیم. این روزها در کشورهای اروپایی هم شاهد هستیم که از همین روش استفاده می‌کنند.

سرپرست معاونت وزارت ورزش و جوانان در مورد خصوصی‌‌سازی سرخابی‌ها، اظهار داشت: مسئولیت این کار با تقی‌زاده است. وی قبل از حضور من در وزارت ورزش هم این مسئولیت را داشت و اطلاعات بیشتری دارد. مقدماتی باید فراهم می‌شد که مجامع این دو باشگاه برگزار شود. موضوعاتی مانند صورتحساب‌های مالی و افزایش سرمایه‌ها هم مطرح شد که در خصوصی‌سازی این دو باشگاه موثر است. امیدوارم خیلی زود به مراحل پایانی برسیم. این امر در اختیار ما نیست و سازمان خصوصی‌سازی باید برای آن تصمیم‌گیری کند.

علی‌نژاد با اشاره به استعفای انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: اختلاف نظرهایی وجود داشت که منجر به این اتفاق شد. سرپرست جدید هم آمد و مدیرعامل هم به زودی انتخاب خواهد شد. مشکل خاصی نیست و نگرانی از این بابت نداریم. به هر حال اختلاف نظر در کار طبیعی است. مدیرعامل سابق باید به سوالات هیأت مدیره پاسخ دهد. باید بدانیم که استقلال و پرسپولیس بزرگتر از این هستند که با آمدن و رفتن افراد مشکلی برای آنها ایجاد شود. اگر جابجایی در باشگاه صورت گرفته است تصمیم هیأت مدیره بود. ما نه وقت دخالت را داریم و نه در شان ما است.

وی ادامه داد: هیأت مدیره اداره باشگاه را در دست دارد و باید پاسخگوی اتفاقات باشد. من هم از رسانه‌ها متوجه شدم که افراد جدیدی سمت گرفته‌اند. این باشگاه‌ها هم مانند فدراسیون‌ها هستند و برای انتصاب‌های داخلی خود از ما سوال نمی‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)