پرسپولیس نیوز: مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد، شأن این وزارتخانه دخالت در امور داخلی باشگاه پرسپولیس نیست.

مهدی علی‌نژاد در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: درگذشت سیامند رحمان را که قهرمان و پهلوان خوبی بود، تسلیت می‌گویم و از اعضای مجمع انتخاباتی جانبازان و معلولین که امروز (چهارشنبه) آمدند، تشکر می‌کنم. دوباره تکرار می‌کنم که ویروس بلاتکلیفی را بدتر از ویروس کرونا در ورزش می‌دانم.

شأن وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش این نیست که در جزئیات ورود کند
وی در پاسخ به این سؤال که وزارت ورزش در برکناری مدیر روابط عمومی پرسپولیس نقشی داشته و آیا در جریان این تصمیمات بوده است، گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با مدیرعامل داشته و تصمیم‌گیری کردند، هیئت مدیره، استقلال دارد. شأن وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش این نیست که بخواهد در مورد جزئیات ورود کند. اینها جزئیات اداره سازمان است و وقتی به کسانی مسئولیت دادیم که کارهای‌شان را انجام دهند، خودشان کارها را پیش می‌برند و قرار نیست برای هر تغییر کوچکی از کسی اجازه بگیرند و این تصمیم‌گیری داخلی در پرسپولیس بوده و هیچ ارتباطی به وزارت ورزش نداشته است.

موضوع داخلی باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش ارتباط ندارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اینکه انصاری‌فرد گفته بود دستور تغییرات در باشگاه پرسپولیس را از وزارت ورزش گرفته‌اند، تصریح کرد: چنین موضوعی را من به شدت تکذیب می‌کنم. من حتی در برنامه فوتبال برتر هم نشنیده‌ام که آقای انصاری‌فرد چنین موضوعی را مطرح کرده و گفته باشد ما دستور گرفته‌ایم، ولی اگر در جای دیگری گفته باشد من اطلاعی ندارم. قطعاً اگر چنین حرفی هم زده باشد من رد می‌کنم، چون این موضوع داخلی باشگاه پرسپولیس است و ارتباطی به وزارت ورزش ندارد.

تصمیم نهایی با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است
وی درباره حاشیه‌های این روزهای باشگاه پرسپولیس و کناره‌گیری محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی این باشگاه تصریح کرد: ممکن است اختلاف هر زمانی پیش بیاید. اکنون هم اختلافی میان هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ایجاد شده که تصمیم نهایی با هیئت مدیره باشگاه خواهد بود.

اگر فیفا موافقت کند، انتخابات فدراسیون فوتبال انجام می‌شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد ابهام در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر، تکلیف این موضوع مشخص می‌شود. فیفا دو نامه برای برگزار نشدن انتخابات ارسال کرده و مذاکراتی انجام می‌شود. اگر فیفا موافقت کند، انتخابات انجام می‌شود و اگر این اتفاق نیفتد، اساسنامه اصلاح می‌شود. موضوع خیلی مهمی نیست و طبیعی است که در چارچوب قوانین بین‌المللی حرکت کنیم. فدراسیون‌ها به این شکل اداره می‌شوند تا اساسنامه اصلاح، مراحل قانونی طی و رئیس جدید انتخاب شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)