معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نامه ۴ باشگاه لیگ برتری تا امروز به وزارت ورزش ارسال نشده و شاید این مسئول ارسال این نامه در ترافیک گیر کرده است.

مهدی علی‌نژاد در خصوص اینکه آیا در جریان نامه ۴ باشگاه‌ لیگ برتری به وزارت ورزش است عنوان کرد: این نامه که تا الان که با شما صحبت می‌کنم به وزارتخانه نرسیده است! احتمالا کسی که قرار بود نامه را برساند گرفتاری‌اش زیاد بوده است. یا در مشهد، یا تبریز تا در قائمشهر مانده است!

وی افزود: اصل نامه ۴ باشگاه را نمی‌دانم کجا است ولی ما نامه‌ای را دریافت نکردیم. انتشار نامه در رسانه‌ها و فضای مجازی مسیر اداری را طی نمی‌مند و قوانین خاص خودش را دارد.

معاون وزیر ورزش خاطر نشان کرد: چیزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت این بود که مسابقات فوتبال از ۲۲ خرداد در لیگ برتر و دسته اول مجوز صادر کند. این مجوز در راستای بازگشایی پلکانی بود.تقریبا امروز اکثر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. به هر حال باید معیشت مردم هم به خطر نیفتد.

علی‌نژاد که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد تصریح کرد: اینکه فدراسیون‌ها چه تصمیمی بگیرند مربوط به خود فدراسیون‌ها است. حمیداوی دوست و برادر خود ما است و قدم او روی چشم ما ولی اینکه مسابقات برگزار شود یا نه به فدراسیون مربوط است. در عین حال پروتکلی هم داریم که وزارت بهداشت آن را مصوب کرده است. این موضوع با مطالعه افراد سرشناس پزشکی صورت گرفته و قطعا باید پروتکل اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: کشورهایی مثل آلمان و ایتالیا یا کار خود را شروع کردند یا شروع خواهند کرد.شرایط ایتالیا و اسپانیا از ایران به لحاظ مرگ و میر خیلی بدتر است ولی آنها هم کارشان را آغاز کرده‌اند. ضمن آنکه این ویروس تا ۲ سال در ایران خواهد بود و در پاییز ما موج دوم این ویروس را شاهد هستیم و شرایط سخت‌تر خواهد بود. آن چیزی که ستاد مبارزه با کرونا به ما ابلاغ کرده در اختیار فدراسیون‌ها قرار گرفته است و همه چیز به عهده آنها است.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: ما می‌گوییم آنها مجاز به برگزاری هستند و اجازه دادیم اما برگزاری آن یا عدم برگزاری بازی‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)