مرجع خبری پرسپولیس : صبحت هایی مبنی بر دو اخطاره بودن حمید علی عسگری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و احتمال محرومیت او برابر الهلال عربستان مطرح شده است.

به گزارش مرجع خبری برخی محافل خبری خبر از محرومیت این بازیکن در دوره مسابقات سال قبل لیگ قهرمانان آسیا و احتمال اعلام نتیجه سه بر صفر به ضرر پرسپولیس در صورت بازی این بازیکن برابر الهلال مطرح شده است.

این بازیکن فصل گذشته در مسابقات مرحله گروهی برابر الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان کارت زرد گرفته است.

اما باید گفت وی برای بازی برابر الهلال مشکلی ندارد. دور قبل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حذف پرسپولیس به پایان رسید و اکنون فصل جدید 2012-2013 آغاز شده است و تمامی اخطارها صفر شده است.

در صورتی که قرار بود تمامی اخطارهای مسابقات یک سال قبل به سال بعد منتقل شود بسیاری از بازیکنان با محرومیت پا به این مسابقات می گذاشتند. حتی در برخی مسابقات کنفدراسیون ها اخطارهای بازیکنان در مرحله گروهی را حذف می کنند تا تیم ها بدون محروم راهی مسابقات حذفی و فینال همان دوره شوند. البته از کنفدارسیون عجیب و غریب آسیا هیچ چیزی بعید نیست اما انتقال اخطارهای یک دور مسابقات به دور بعدی دور از انتظار به نظر می رسد و با یک استعلام ساده از ناظر بازی مسئله رفع می شود.

ابهامی که باعث به وجود آمدن این مسئله شده بازی رحمان احمدی برای سپاهان و شکست سه بر صفر این تیم برابر تیم قطری در لیگ قهرمانان سال قبل بوده است. اما مسابقاتی که در آن احمدی محروم شده بود شامل یک دوره مسابقه بود. احمدی ابتدا در مرحله گروهی در سال 2011 در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و دو اخطاره شده ، سپس با راهیابی سپاهان به دور حذفی سال بعد در شرایطی که محروم بود برابر این تیم به میدان رفت و سه بر صفر بازنده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)