پرسپولیس نیوز: پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان به دیدار کودکان مبتلا به سرطان در موسسه محک رفت.

علی پروین پیشکسوت مطرح باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان در بازار «قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» که ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در ساختمان طرح توسعه مؤسسه خیریه محک برگزار شد، حضور یافت. او پیش از این نیز با حضور خود در این مؤسسه و در دیدار تیم فوتبال مردان آهنین و پیشکسوتان پرسپولیس که ۲۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ به نفع فرزندان محک برگزار شد، حمایت خود را از کودکان مبتلا به سرطان اعلام کرده بود.

پروین درباره دیدار از مؤسسه خیریه محک و عمل به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، گفت: قبل از هر چیزی باید به تمامی نیکوکاران و افرادی که دلسوزانه برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان تلاش می‌کنند، خسته نباشید بگویم. امثال محک کم است و ورزشکاران باید به این مؤسسه کمک کنند تا بتواند با قدرت بیشتری به راهش ادامه دهد.

وی همچنین درباره دومین بازار قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ عنوان کرد: امیدوارم بازارهای محک شاهد حضور نیکوکاران از سراسر ایران باشد. من دوست دارم مردم کشورم از محک و فعالیت‌هایش بازدید کنند و ببینند عده‌ای با جان و دل برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان زحمت می‌کشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به بازی این تیم و تیم مردان آهنین که در سال گذشته برگزار شد، افزود: بازی قبلی که به نفع کودکان محک برگزار کردیم باعث شد به راه اندازی تیمی متشکل از اعضای پیشکسوتان پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان قوی فوتبال با عنوان تیم «محک» فکر کنیم. دوست دارم به زودی این تیم تشکیل شود و به مصاف تیم‌های دیگر برود تا مردم بیایند و به بهانه تماشای فوتبال، به کودکان مبتلا به سرطان کمک کنند. به علاوه من در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی مردم را به بازدید از محک تشویق می‌کنم. من همیشه در کنار کودکان مبتلا به سرطان هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)