شنبه 24 اسفند (23:21)

مرجع خبری پرسپولیس: علی کریمی با به ثمر رساندن یکی از گلهای پرسپولیس مقابل الشارجه ششمین گل آسیایی خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند و با احتساب 3 گل آسیایی وی به همراه الاهلی امارات، تعداد گلهای کریمی در آسیا به عدد 9 رسید و به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران پیوست.

در حال حاضر فرشاد پیوس بازیکن سابق پرسپولیس، محمود کریمی بازیکن سپاهان و فرهاد مجیدی از استقلال هر کدام با به ثمر رساندن 11 گل، بهترین گلزنان ایرانی در جام باشگاههای آسیا، جام در جام و جام قهرمانان آسیا محسوب می شوند و محمد احمدزاده از ملوان با 10 گل و علی کریمی از پرسپولیس و مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان هر کدام با 9 گل زده در مکانهای بعدی قرار دارند.

کریمی در صورت به ثمر رساندن دو گل دیگر، به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران می پیوندد و در صورت زدن 3 گل دیگر رکورددار برترین گلزنان آسیایی ایرانی شناخته می شود. جالب اینکه کریمی در پست هافبک بازی می کند و گلزنان برتر فعلی هر 3 فورورارد هستند.

به هر حال علی کریمی با بازی درخشان خود در یک نیمه مقابل الشارجه امارات همه فوتبال دوستان را خوشحال کرد و نشان داد که برای تیم ملی می تواند مهره ارزشمندی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)