مرجع خبری پرسپولیس : کریمی با این مصاحبه غیرقابل تکذیب زاویه خود را با سردار آجورلو مدیرباشگاه نشان می دهد…اما معنای این گفت و گو در شب بازی استقلال چیست؟

 

علي کريمي ستاره تیم استیل آذین کم مصاحبه می کند، اما هر بار هم که مصاحبه می کند مستقیم و غیر مستقیم کسانی را مورد انتقاد قرار می دهد و این بار نوبت آجرلو مدیرعامل فعلی استیل اذین است که کریمی غیر مستقیم ان را زیر سوال برده است. کریمی در گفتگو با وب سايت شخصي‌اش در خصوص شانس قهرماني تيمش گفت:الان زود است در اين مورد صحبت کرد، اگر مديريت اقاي مهريزي بود شايد مي شد حرفي زد ! اما الان چيزي مشخص نيست.

 

کریمی درباره بازی فردا شب مقابل استقلال نیز گفت: من هميشه براي هواداران استقلال احترام قائلم و مي دانم که بازي بسيار سختي در پيش داريم. هر دو تيم نسبت به گذشته تغييراتي داشته‌اندو به همين دليل نبايد دو بازي فصل گذشته اين دو تيم را در ليگ ملاک قرار داد.

 

وي در ادامه در مورد نتيجه بازي گفت: فوتبال قابل پيش بيني نيست و حتما دو تيم براي پيروزي به ميدان مي ايند و تيمي که کمتر اشتباه کند برنده بازي خواهد بود.

 

کريمي در خصوص رويارويي اکبر پور و کاظمي با تيم سابقشان گفت: اين دو نفر بازيکنان کم تجربه اي نيستندو هواداران فهيم استقلال ميدانندکه انها زحمات زيادي براي تيمشان کشيدندوتلاش مي کنند تا تمرکزشان از بين نرود.

 

او در خصوص پست بازي اش گفت: در اين مورد سرمربي تصميم مي گيرد وهرجا که صلاح بداند بازي مي کنم و از انجا که پيروزي در اين بازي برايمان اهميت بيشتري دارداصلا به اينکه در چه پستي بازي کنم فکر نکرده ام.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)