مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی به شدت از افشین قطبی انتقاد کرد.


استیل‌آذین در شرایطی که برای دومین بازی متوالی از علی کریمی به عنوان مدافع در ترکیب اصلی‌اش سود می‌برد مقابل تیم نه چندان سرشناس نفت تهران به تساوی تن داد تا دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.


علی کریمی در ارتباط با این بازی گفت: امان از بی‌دقتی در زدن ضربات نهایی که امان ما را در این بازی برید و نگذاشت به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم.


نفتی‌ها از انگیزه بالایی برخوردار بودند و به همین خاطر مقابل ما دو برابر همیشه دوندگی داشتند و انصافاً هم خوب بازی کردند اما اگر ما از فرصت‌های گلزنی که داشتیم به نحو احسن استفاده می‌کردیم به راحتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم.


هافبک سرشناس استیل‌آذین در ارتباط با بازی کردن در پست دفاع تصریح کرد: من هیچ مشکلی ندارم و هر تصمیمی که کادر فنی برایم بگیرد با کمال میل قبول می‌کنم و نه تنها اعتراضی ندارم بلکه لازم باشد در راه موفقیت تیمم تا پایان لیگ هم به عنوان مدافع به میدان می‌روم و اصلاً هم از این پست ناراحت نیستم.


کریمی که در لیست جدید تیم ملی برای بازی با ارمنستان قرار نگرفت در واکنش به خط خوردن از جمع ملی‌پوشان گفت: من نباید جواب این سؤال را بدهم و بهتر است از کسی سؤال کنید که این تصمیم را گرفته و به نظرم اگر قطبی جسارت داشته باشد می‌گوید که چرا من را خط زده است.


کاپیتان تیم ملی با اشاره به این که هر اتفاقی در اردوی تیم ملی رخ داده برای گذشته بوده و تمام شده، افزود: من نه مصدوم بودم و نه در اردوی تیم ملی در اتریش بد کار کردم و الان هم آماده هستم در هر شرایطی به تیم ملی کشورم کمک کنم اما این مربی تیم ملی است که تصمیم‌گیرنده است و من هم مطیع آن هستم گرچه خیلی دوست دارم که بدانم چرا دعوت نشدم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)