باید دید به لحاظ قانونی بازیکن نیمکت‌نشین حق این را دارد که مدام لب خط بیاید یا مجبور است از روی نیمکت مدام از جایش بلند شود و با فریاد حرف‌هایش را به هم‌تیمی‌های خود انتقال دهد.

گل؛ بعد از بازی با صبا در قم که علی کریمی مصدوم شد و از ترکیب اصلی پرسپولیس بیرون رفت روز پنجشنبه به احتمال فراوان بار دیگر به لیست ۱۸ نفره سرخ‌ها باز خواهد گشت.

البته با توجه به مصدومیت سختی که او پشت سر گذاشته بعید است گل‌محمدی ریسک کند و کریمی را در ترکیب اصلی بازی دهد. با این حساب شماره ۸ جادویی پرسپولیس بعد از اینکه ۶ مسابقه تیمش را از دست داده شانس این را دارد تا بالاخره به میدان برگردد که البته این به شرایط بازی هم بستگی دارد.

با این حال به نظر می‌رسد نیمکت‌نشینی کریمی در دیدار با سایپا قطعی است و از حالا باید او را جزو نیمکت‌نشینان شاخص پرسپولیس در دیدار عصر پنجشنبه به حساب آورد.

البته از آنجایی که نیمکت پرسپولیس در این بازی شرایط خاص و عجیبی خواهد داشت و از بین اعضای کادر فنی تنها سعید عزیزیان می‌تواند روی نیمکت بنشیند علی کریمی احتمالا نقش مربی را روی نیمکت ایفا خواهد کرد. کریمی که پیش از این بار‌ها به خاطر علاقه و تعصب خود از روی نیمکت اقدام به تهییج بازیکنان و صحبت با آن‌ها کرده بود احتمالا در بازی پنجشنبه هم این کار را انجام می‌دهد و می‌تواند یک مربی خاص و جالب روی نیمکت تیمش باشد و غیبت یحیی گل‌محمدی و دستیار اولش را به شکل ویژه‌ای پر کند.

او علاقه خاصی به هدایت بازیکنان هم‌تیمی‌اش از لب خط طولی دارد و از آنجایی که بازیکنان حرف او را می‌خوانند احتمالا صحبت‌های او با بازیکنان داخل میدان تاثیرگذار خواهد بود اما باید دید به لحاظ قانونی بازیکن نیمکت‌نشین حق این را دارد که مدام لب خط بیاید یا او مجبور است از روی نیمکت مدام از جایش بلند شود و با فریاد حرف‌هایش را به هم‌تیمی‌های خود انتقال دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)