مرجع خبری پرسپولیس : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان پرسپولیسی ها که نمی خواستند از استیل آذین و هدایتی کم بیاورند دست به کار شدند تا ثابت کنند این تیم اهل پا پس کشیدن در فصل نقل و انتقالات نیست.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ غلامرضا رضایی، محمد نوری و امیرحسین فشنگچی چهره های شاخصی بودند که روز پنجشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران ثبت کردند تا از هم اکنون هواداران فوتبال در انتظار رقابت داغ پرسپولیس و استیل آذین  برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دهم باشند.


 

این در حالیست که استقلال تهران این روزها شرایط آشفته ای دارد و با استعفای واعظ آشتیانی و هیئت مدیره باشگاه و همچنین کوچ ستاره های تاثیر گذار این تیم؛ امید چندانی به موفقیت رقیب سنتی پرسپولیس در فصل آینده وجود ندارد. سپاهان اصفهان مدعی عنوان قهرمانی هم هنوز سرمربی خود را نمی شناسد چرا که این روزها شایعه بازگشت امیرقلعه نوعی به استقلال مطرح شده و علاوه بر این اختلاف این مربی با برخی چهره های شاخص تیم از جمله عمادرضا و هادی عقیلی سپاهان را نیز در وضعیت نامشخص قرارداده است.

 

 

 

 

در این حال پرسپولیسی ها که هنوز سه سهمیه لیگ برتری در جیب دارند و استفاده از پایان فرصت استیل آذین برای جذب لیگ برتری ها با خیال آسوده مذاکراتشان را با گزینه های مورد نظر برای حضور پر قدرت در لیگ دهم و لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهند. تلاش 24 ساعته خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت این تیم در ادامه فصل نقل و انتقالات با رسیدن به 3 نام خاتمه یافت:

 

عمادرضا

آقای گل لیگ نهم در طول سه ساله گذشته همواره یکی از گزینه های جدی پوشیدن پیراهن پرسپولیس بوده است. قرارداد عمادرضا با سپاهان به پایان رسیده و مشکل فرزندش برای ادامه تحصیل در اصفهان او را مجاب کرده اینبار پیشنهاد پرسپولیس را جدی تر تلقی کند. گفته می شود عماد برای حضور در پرسپولیس پیشنهاد 700 میلیونی به حبیب کاشانی داده اما سرپرست موقت پرسپولیس در تلاش با رقمی در حدود 500 تا 600 میلیون تومان این مهاجم عراقی را به فهرست تیمش اضافه کند. در خصوص او بدانید که مذاکرات برای حضورش در پرسپولیس مثبت پیگیری می شود و به احتمال فراوان فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. عمادرضا بدون شک یکی از گرانترین نفرات پرسپولیس در لیگ دهم خواهد بود…

 

 

مازیار زارع

دست به نقد ترین گزینه برای پست هافبک دفاعی محسوب می شود. هرچند پیشنهاد استیل آذین اندکی او را مردد کرده اما دو طرف تمایل بسیاری برای همکاری دارند و اگر طی سه روز آینده مازیار زارع را در حال ثبت قراردادش با پرسپولیس دیدید اصلا تعجب نکنید.

 

سید جلال حسینی

مدافع سپاهان چند روزی است که در تهران مشغول استراحت است و پاسخ منفی هادی عقیلی به پرسپولیس مذاکرات این باشگاه را با سید جلال وارد مراحل جدی تری کرده است. گفته می شود توافقات اولیه برای حضور حسینی در پرسپولیس صورت گرفته با این وجود در صورتی که طرفین به توافق نهایی نرسند فرشید طالبی از ذوب آهن گزینه بعدی سرخپوشان است!

 

نام هایی چون مهدی رحمتی، مهرزاد معدنچی و حتی حنیف عمران زاده نیز برای حضور در پرسپولیس به گوش می رسد هرچند حضور این سه در تیم محبوب پایتخت به دلایل مشخص چندان منطقی به نظر نمی رسد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)