مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: خبر حضورم در پرسپولیس را در روزنامه‌ها خواندم.

 

در مورد آخرین وضعیت همکاری‌اش با تیم استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و می‌توانم با هر تیمی که می‌خواهم قرارداد ببندم اما انتخاب اولم استقلال است و دوست دارم همچنان در کنار هواداران پرشور این تیم به فوتبال خود ادامه دهم.


وی خود را مدیون استقلال و هوادارانش دانست و افزود: آنها نقش بسزایی در پیشرفتم داشتند اما اگر به هر دلیلی نتوانم با استقلال به توافق برسم، باید به پیشنهادهای دیگر فکر کرده و گزینه مناسب را انتخاب کنم.


مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد مطالباتش از این باشگاه خاطرنشان کرد: در دو سالی که برای این تیم بازی کرده‌ام، 40 درصد از زمان مدیریت واعظ آشتیانی طلبکارم که هنوز آن را وصول نکرده‌ام، 30 درصد هم مربوط به همین فصل است که به تازگی به پایان رسیده. طبق قانون باشگاه باید ابتدا با من تسویه حساب کند تا بعد از آن قرارداد تازه‌ای امضا کنم.


وی با تاکید بر اینکه فردا به باشگاه استقلال می‌‎رود تا در مورد وضعیت خود جهت تداوم حضور در این تیم با فتح‌الله زاده دیدار کند، در خصوص خبر حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: خودم هیچ اطلاعی از این که به پرسپولیس خواهم رفت، ندارم و آن را در روزنامه‌ها خوانده‌ام. نمی‌دانم این صحبت‌ها از چه منبعی در روزنامه‌ها به چاپ می‌رسد.


عمران‌زاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد استقلال در فصل گذشته تصریح کرد: در مسابقات لیگ عملکرد بسیار خوبی داشتیم. مظلومی استقلال را در شرایطی سخت تحویل گرفت که تعداد زیادی از بازیکنان از این تیم جدا شده و به دیگر تیم‌ها پیوسته بودند و نفرات جدیدی جایگزین آنها شده بود که هماهنگی آنها بسیار مشکل بود.


وی در این خصوص افزود: زمانی استقلال نفرات خود را به حدنصاب رساند که اکثر تیم‌ها دوران بدنسازی خود را پشت سر گذاشته بودند. تیم‌ها دوران آماده سازی شان به روزهای پایانی رسیده بود ولی ما تازه شروع به بدنسازی کرده بودیم و نتوانستیم آنطور که مدنظر کادر فنی بود، به کارهای تاکتیکی بپردازیم. علت اصلی اینکه در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم، همین مسئله بود.


مدافع تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم در نیم فصل دوم لیگ به مراتب روند بهتری داشت و توانست بازی‌هایی در حد نام استقلال به نمایش بگذارد، ادامه داد: اگر اندکی خوش شانس بودیم، قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نبود اما اعتقاد دارم در مجموع استقلال در پایان فصل عملکرد رضایت‌‍ بخشی داشت.


وی در مورد عملکرد استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این رقابت‌ها بسیار بدشانس بودیم و اگر ضربات آخر ما به گل تبدیل می‌شد، قطعا می‌‍توانستیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. در جام‌‍حذفی هم برابر ملوان چندین بار توپ ما به تیر دروازه برخورد کرد و نتوانستیم به برتری برسیم و در نیمه نهایی حذف شدیم.


عمران‌‎زاده با تاکید بر اینکه در این فصل عملکرد راضی کننده‌‎ای داشته و در مجموع رضایت کادر فنی را جلب کرده است اما کارشناسان باید عملکردش را مورد ارزیابی قرار دهند، تصریح کرد: در طول فصل چهار بازی محروم بودم، دو بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و اگر در چند بازی لیگ برتری حضور نداشتم کادر فنی علت آن را خستگی و فشار زیاد عنوان کرد و نه مشکل فنی و ضعف جسمانی.


وی همچنین افزود: در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در مسابقات جام حذفی هم نه مصدوم بودم و نه مشکل دیگری داشتم و شما دیدید که به عنوان مهاجم در اواخر دیدار به میدان آمدم و شاید بازی نکردنم در آن دیدار صلاح کادر فنی بوده است.


مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم سازمان لیگ امسال برنامه ریزی بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد و تنها خواهشم از مسئولان این است مسابقات را در روزهای تعطیل برگزار کنند تا تماشاگر بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)