حنیف عمران زاده با بیان اینکه چکی که اسپانسر باشگاه مدت ها پیش به من داده بود هنوز پاس نشده است، گفت: بدهی ام به طلبکاران تمرکز را از من گرفته است.

به گزارش مهر ، حنیف عمران زاده اردوی اوکراین را بسیار مثبت دانست و گفت:  علیرغم تمام حرف و حدیث هایی که در این مدت از برپایی اردوی یک هفته ای ما در اوکراین گفته شد این اردو بسیار مثبت بود و توانستیم در طول این یک هفته هم از لحاظ کارهای بدنی و هم مرور کارهای تاکتیکی به آن چه که مورد نظر کادر فنی بود برسیم.

مدافع استقلال اولین دیدار تیم خود در فصل جدید مقابل گسترش تبریز را بسیار مشکل خواند و افزود: با توجه به اینکه این اولین دیدار ما در لیگ برتر امسال است و باید در خانه حریف بازی کنیم برای ما بسیار مشکل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خطیبی سرمربی گسترش تنها برای پیروزی تیمش را روانه میدان خواهد کرد و نمی خواهد مقابل هواداران خود امتیاز از دست بدهد و این مساله کار ما را در دیدار اول بسیار سخت خواهد کرد.

عمران زاده مشکلات مالی اش را همچنان بزرگترین دغدغه اصلی خود خواند و گفت: متاسفانه هنوز چکی که مدت ها پیش از اسپانسر تیم دریافت کرده بودم نقد نشده است و من باید اول مرداد طبق قولی که به طلبکارانم داده ام به آنها پول بدهم و امیدوار هستم که این مشکل هر چه زودتر حل شود.

وی خاطرنشان کرد: آقایان فتح الله زاده، قلعه نویی و امیری در جریان این مشکل من هستم و می خواهم هرچه زودتر دیداری با مدیرعامل باشگاه داشته باشم تا ایشان بتواند مشکل را حل کند.

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه این بدهی ها تمرکزم را از بین برده است و برای من که یک فوتبالیست هستم عدم تمرکز یعنی دور شدن از فوتبال.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)