رضا عنایتی از بازی حساس تیمش با پرسپولیس می گوید.

خبر؛ رضا عنايتي مهاجم با تجربه مس كرمان در بازي با پرسپوليس يكي از چهره‌هاي ويژه تيمش خواهد بود. او به طور حتم در خط حمله مس كرمان اميد اول گلزني نارنجي‌پوشان محسوب مي‌شود و اين در حالي است كه عنايتي راه گل زدن به پرسپوليس را خوب بلد است. عنايتي در آستانه اين بازي در مورد شرايط مس و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.

*قبول داري مس كرمان تا اينجا خوب نتيجه نگرفته است؟

خوب نتيجه نگرفتيم ولي بد هم نبوديم. ما 12 امتياز داريم و يك بازي عقب افتاده هم بايد انجام دهيم در ضمن صدرنشين ليگ 21 امتياز دارد پس ما چندان عقب نيستيم. امسال اتفاقاتي افتاد كه تيم ما دچار مشكلات مالي شد، از طرفي تغييرات مديريتي به وجود آمد و از طرفي حاشيه‌هايي هم از سوي تماشاگران يا ليدرها ايجاد شد. با اين حال ما تلاش مي‌كنيم تا همه چيز درست شود.

*چرا تماشاگران مس نسبت به قاسمپور آلرژي دارند؟

واقعا نمي‌دانم. قاسمپور يكسري اخلاق دارد كه گويا براي طرفداران مس خوشايند نيست. او بعضي از بازيكنان مدنظر كرماني‌ها را از لحاظ اخلاقي نپسنديده تا حاشيه درست نشود و من هم در جريان بودم. اگر آنها بخواهند حاشيه درست كنند مطمئنا خودشان ضرر مي‌كنند چون اين تيم متعلق به مردم كرمان است.

*يك مدت خيلي عصباني بودي و حتي ساز جدايي سر دادي، درست است؟

من مصاحبه كردم و طرفداران مس گفتند كه ما به تو بي‌احترامي نكرديم. من هم مي‌گويم كه آنها بي‌احترامي نكردند ولي به اين دليل مصاحبه كردم كه آرامش به تيم برگردد و آنها بايد بدانند كه نبايد به مس استرس وارد كنند. اينجا هر روز يك اتفاق مي‌افتد و من واقعا بدترين فصل فوتبالي‌ام را پشت سر مي‌گذارم.

*بازي با پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟

بازي سختي است و پرسپوليس در اين هفته‌ها از بدشانسي ما خوب نتيجه گرفته است. ما بايد تحت هر شرايطي اين تيم بزرگ را شكست دهيم و از هواداران واقعي مس مي‌خواهم كه تيم خودشان را حمايت كنند.

*تا حالا چند گل به پرسپوليس زدي؟

فكر مي‌كنم 4 يا 5 گل.

*قول گلزني مي‌دهي؟

نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم ولي اميدوارم حاشيه‌ها تمركز من را به هم نريزد. من برعكس قيافه‌ام كه عصباني است احساسي هستم و نمي‌توانم حاشيه‌ها تحمل كنم.

*راستي بالاخره بحث استقلالي بودن تو صحت دارد؟

من تا نيم فصل صبر مي‌كنم و در مورد وضعيت خودم فعلا حرفي نمي‌زنم. در ضمن بايد بگويم كه هيچ مذاكره‌اي با باشگاه استقلال انجام ندادم و هيچ فردي از اين باشگاه با من تماس نگرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)