خبرگزاری پرسپولیس : خداداد عزیزی  و مهدی هاشمی‌نسب  به همراه تیم ابومسلم خراسان با محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس در بیمارستان امام‌خمینی ساری دیدار کردند.

محمدرضا فهیمی در تاریخ 25 خرداد سال 79 بر اثر سانحه رانندگی در مسیر تماشای دیدار تیم‌های شموشک و پرسپولیس از ناحیه گردن، قطع نخاع شد و از آن زمان در بیمارستان امام ساری بستری شده است.

وی در آستانه 20 سالگی قرار دارد و حدود 12 سال است که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام (ره) سکنی گزیده است.

خداداد عزیزی در حاشیه این دیدار  اظهار داشت:‌ مهم نیست که محمدرضا طرفدار کدام تیم باشد، بالاخره یک ورزشکار، ورزش‌دوست و جوانی است که اکنون روی تخت بیمارستان قرار دارد و بر حسب وظیفه به ملاقات او آمدیم.

مدیرفنی تیم ابومسلم خراسان با ابراز خرسندی از ملاقات با محمدرضا فهیمی تصریح کرد:‌ امیدوارم هرچه سریع‌تر این جوان بهبود یابد.

وی در رابطه با بازی امروز ابومسلم خراسان و نساجی مازندران گفت:‌ بازی سختی در پیش داریم و این امری طبیعی است چراکه بازی بیرون از خانه است.

مهدی هاشمی‌نسب در حاشیه این دیدار  اظهار داشت: این حرکت در میان ورزشکاران ایرانی مرسوم بوده و ما هم وظیفه خود دانستیم که به هم‌نوع خود سر بزنیم.

وی ادامه داد: ‌جدای از اینکه ما ورزشکار هستیم اما وظیفه بود که به ملاقات محمدرضا فهیمی بیاییم و ان‌شا‌ءالله به زودی سلامتی و بهبودی حاصل شود.

هاشمی‌نسب در رابطه با بازی امروز نساجی و ابومسلم گفت:‌ اکنون جزو خانواده ابومسلم یا نساجی نیستم و بازی امروز را به عنوان یک تماشاگر نگاه می‌کنم.

تیم ابومسلم خراسان عصر امروز و تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای ساری به دیدار تیم نساجی مازندران می‌رود.

گفتنی است این هوادار مصدوم پرسپولیس در بیمارستان از طریق تلویزیون اکثر بازی های تیم محبوب خود را تماشا می کند و تا کنون بسیاری از بازیکنان و مربیان پرسپولیس به ملاقات وی رفته اند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)