مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي گفت: هنوز وضعيتم مشخص نيست و باشگاه پرسپوليس در مورد آمدنم به تيم ملي اميد تصميم نهايي را مي‌گيرد.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس  در ارتباط با آخرين وضعيتش براي حضور در تيم ملي اميد در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌جو اظهار كرد: به هر حال يك سري هماهنگي‌ها بايد بين من و باشگاه انجام شود. در حال حاضر من در تمرين تيم ملي اميد هستم.

 

وي ادامه داد: شنبه شب پس از بازي،‌ كاشاني به من گفت كه فردا بر سر تمرين تيم ملي اميد برو تا ببينيم در آينده چه مي‌شود.

 

رضايي در مورد نظر علي دايي در اين خصوص نيز گفت: من خودم هنوز با دايي صحبت نكرده‌ام. به هر حال در اين شرايط اولويت با باشگاه است چرا كه من با پرسپوليس قرارداد دارم و آن‌ها بايد اجازه دهند كه به تيم ملي اميد بروم.

 

رضايي افزود: به هر حال اگر قسمت باشد اين موضوع درست مي‌شود. من خودم دوست دارم به خاطر حضور غلام پيرواني در تيم ملي اميد بازي كنم اما بايد ببينيم كه نظر باشگاه پرسپوليس در اين مورد چيست، ضمن اين كه پيرواني خودش مي‌داند كه من از روز اول اعلام آمادگي كرده‌ام و هيچ شرط و شروطي براي بازي در تيم ملي نداشته‌ام.

 

مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس همچنين در ارتباط با ديدار پرسپوليس و استيل آذين نيز گفت: بازي بسيار سختي بود. ما مي‌دانستيم كه استيل آذين در بازي‌هاي قبل به خوبي نتيجه نگرفته و در اين بازي براي جبران مي‌آيد اما خدا را شكر به آنچه كه مي‌خواستيم در پايان رسيديم.

 

رضايي با بيان اينكه پرسپوليس به انسجام رسيده است، اضافه كرد: ما در نيمه اول به دنبال اين بوديم كه هرچه زودتر دروازه استيل آذين را باز كنيم، به همين خاطر پاس‌هاي اشتباه‌مان زياد شد و بازي به دست استيل آذين افتاد اما در نيمه دوم با حوصله‌تر بازي كرديم و توانستيم با استفاده از موقعيت‌هاي‌مان سه امتياز بازي را كسب كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)