مرجع خبری پرسپولیس : پس از بازگشت از امارات قرار بود به پرسپوليس بيايد اما تكميل شدن ليست پرسپوليس مانع از حضورش در اين تيم شد و به همين دليل مجبور شد اين فصل را در فولاد سپرى كند

مصاحبه اختصاصى  را با غلامرضا رضايى در ذيل بخوانيد:


• از فولاد جدا شدى و به تيم سرخ پوش پايتخت آمدى در اين خصوص صحبت كن.

– من در فولاد، دوران خوبى را پشت سر گذاشتم و خاطرات خوب خود را با اين تيم حفظ مى كنم. مردم اين شهر ارزش زيادى برايم قائل بودند و خونگرم بودند.مديران باشگاه ، كارخانه و كادر فنى تلاش هاى زيادى براى اين تيم جنوبى انجام مى دادند. همه اين عزيزان و به خصوص مديريت باشگاه همه شرايط انگيزشى را براى تمديد قرارداد من انجام دادند. با اين حال تصميم گرفتم به پرسپوليس بيايم.


• پيش از اين نيز بحث حضورت در پرسپوليس شنيده شده بود.
– بله وقتى از امارات برگشتم قرار بود به پرسپوليس بيايم اما اين اتفاق نيفتاد و به تيم سرخ با ارزش ديگرى به اسم فولاد پيوستم. حتى زمينه ادامه حضورم در اين تيم وجود داشت. تجربيات زيادى از كادر فنى ياد گرفتم اما يك سرى مشكلات داشتم و ديدم براى آنچه مى خواهم و براى پيشرفت بايد به تيم ديگرى بروم. با اين حال قطعاً روزى در تعامل با پرسپوليسى ها دوست دارم به فولاد برگردم و دينم را به اين تيم ادا كنم.


• پيشنهادات زيادى از ساير تيم ها داشتى اما در نهايت پرسپوليس را انتخاب كردى.
– من به همه تيم هايى كه به من پيشنهاد دادند احترام مى گذارم ولى همه جوانب را سنجيدم و سعى كردم بهترين تصميم را بگيرم.


• با مهره هايى كه پرسپوليس در حال جذب آنهاست اين فصل را چطور مى بينى؟
– ما ۳ بازيكن بوديم كه روز سه شنبه ثبت كرديم و اگر آن چند بازيكن ديگر هم كه مدنظر باشگاه است جذب شوند در نهايت شانس  اول قهرمانى ليگ خواهيم بود. تيم درحال حاضر شرايط خوبى دارد و با اين شرايط آينده خوبى را براى پرسپوليس متصور هستم. تيم فعلى هدف هاى زيادى دارد مخصوصا ما چند بازيكن تازه وارد انگيزه هاى زيادى داريم. به همين دليل قطعا بهترين عملكرد را براى اين تيم خواهيم داشت.


• حضور دايى در راس تيم چقدر در انتخابت تاثير گذار بود؟
– حضور دايى برايم ارزش زيادى داشت چون قبلا هم با او كار كرده بودم. دايى را به خوبى مى شناسم و با توجه به اينكه حس پيروزى در او وجود دارد فكر مى كنم بتوانيم فوتبال هجومى و قدرتمندى را امسال ارائه دهيم.همين موضوع مطمئنا تاثير زيادى نيز در روحيه بازيكنان خواهد داشت.


• شماره ۱۰ را بايد بپوشى پيراهنى كه بر تن بزرگانى همچون على دايى بوده است.
– من شماره ۱۰ را پيش از اين هم دوست داشتم اما خب در برخى تيم ها اين شماره به من نمى رسيد. با اين حال گرفتن شماره ۱۰ پرسپوليس برايم افتخار است. هرچند كه آمدنم به پرسپوليس از يك سو و پوشيدن شماره ،۱۰ قطعا وظيفه من را سنگين تر مى كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)