شاهکارهای بی برنامه ترین فدراسیون تاریخ فوتبال ایران تمامی ندارد


مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی بازیکن ملی پوش پرسپولیس که همراه کاروان تیم ملی ایران راهی امارات شده است به دلیل عدم صدور روادید ساعت هاست در فرودگاه دبی سرگردان است.

 

غلامرضا رضایی از لحظه پرواز کاروان تیم ملی به سوی دوحه که چیزی حدود 24 ساعت از آن سپری می شود، همچنان در فرودگاه دبی بلاتکلیف و سرگردان است.

رضایی در این رابطه می گوید: پیش از پرواز به مسئولان فدراسیون فوتبال گفتم چون هنوز اقامت قبلی ام لغو نشده، تصور نمی کنم قادر به اخذ ویزای امارات شوم ولی فردی به نام مظفری که امور ویزاهای فدراسیون را انجام می دهد در فرودگاه امام خمینی (ره) به من قول مساعد داد که کار ویزای من با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد تا همراه سایرین سوار هواپیما شوم اما بعد از سفر به دوحه و سپس به امارات، همان چیزی که تصور می کردم عملی شد تا در فرودگاه امارات آواره شوم. جالب اینکه هتل ترانزیت داخل فرودگاه هم اعلام کرد؛ هیچ اطاق خالی ندارد و اکنون که ساعت چهار بعدازظهر روز سه شنبه می باشد، همچنان بلاتکلیف هستم و روح و روانم بهم ریخته است.

به همین منظور یک ساعت پیش که قضیه را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رساندم، بلافاصله آقای کاشانی شخصا وارد عمل شد و با من تماس گرفت و قول داد تا در اولین فرصت از طریق سفیر ایران مشکلم مرتفع گردد.

 

در همین ارتباط، دقایقی پیش، از سرکنسولگری ایران در دبی و نماینده سفارت ایران در ابوظبی با من تماس گرفتند و قول دادند سریعا کارم درست خواهد شد که جا دارد از ایشان و مسئولان محترم باشگاه پرسپولیس بخصوص حبیب کاشانی صمیمانه تشکر کنم ولی تا این لحظه ساعت 4 بعدازظهر چیزی حدود 24 ساعت است، سرگردان در فرودگاه هستم و از اینکه فقط روی یک صندلی آهنی نشسته ام مریض شده ام و تصور می کنم اگر از فرودگاه خارج شوم، حداقل یک هفته به ریکاوری نیاز داشته باشم. البته مسئولان تیم ملی دکتر خانلری را پیش من فرستاده اند تا احساس تنهایی نکنم ولی حضور دکتر خانلری دردی از من و ایشان دوا نمی کند.

در همین خصوص  حبیب کاشانی  گفت: بنده نیز با آقای فیاض سفیر ایران در امارات تماس گرفتم که ایشان بلافاصله با آقای شفیع سرکنسول ایران در دبی هماهنگی های لازم را به عمل آوردند. با این حال از طریق یکی از دوستان ایرانی مقیم امارات به نام جلال ابراهیمی که از دوستان صمیمی ماست، خواستم ایشان نیز راهی فرودگاه شوند و مرا در جریان کامل موضوع قرار دهند که آقای ابراهیمی در قدم اول به دنبال مهیا کردن اطاقی در هتل ترانزیت فرودگاه بود تا غلامرضا حداقل برای دقایقی به استراحت بپردازد، زیرا وی از ساعت 3 بامداد امروز در فرودگاه دبی همچنان بر روی یک صندلی نشسته است و در ادامه نیز پیگیر امور اخذ ویزای ایشان هستیم تا به سایر ملی پوشان ملحق گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)