مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم جدی نیست، برای دربی انگیزه زیادی دارم و روز 23 مهر با دعای هواداران اولین دربی ام را تجربه می کنم.

 

در بازی سرخپوشان مقابل تیم ته جدولی شهرداری که بیشترین گل خورده را دارد، کاملاً مشخص شد حضور این ملی‌پوش شیرازی در ترکیب تیمش تا چه حد می‌تواند تأثیر‌گذار باشد. با رضایی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش و مسائل دیگر بپرسیم:

 

شنیدیم به دربی نمی‌رسی؟

این طوری که شما تیتر زده بودید فکر کنم شاغلام بیشتر از هر شخص دیگری نگران وضعیت من شد!

 

هواداران پرسپولیس هم خیلی نگران وضعیت تو هستند.

شکر خدا مصدومیتم خیلی شدید نیست و می‌توانم از چند روز دیگر نرم دویدن را آغاز کنم.

 

رباط صلیبی‌ات آسیب دیده است؟

به رباط داخلی‌ام آسیب وارد شده زمانی که MRI گرفتم مشخص شد رباطم دچال التهاب شده و شکر خدا چیز خاصی نیست.

 

با این مصدومیت از تیم‌ملی خط خوردی از این مسئله ناراحت نیستی؟

خیلی ناراحتم رقابت‌های غرب آسیا را و همچنین دیدار با شهرداری را از دست دادم. تا یک روز قبل از بازی با شهرداری در زانویم درد داشتم و واقعاً نمی‌توانستم تیم را در تبریز همراهی کنم. مسابقات غرب آسیا هم فرصت خوبی بود در ترکیب تیم‌ملی جا بیفتم و با بازیکنان کناری هماهنگ‌تر شوم که متأسفانه قسمت نشد تیم‌ملی را همراهی کنم . مطمئناً در این اتفاق خیری وجود دارد.

 

فکر نمی‌کنی جایگاهت را در ترکیب ثابت تیم‌ملی از دست بدهی؟

بله همین طور است. خیلی تلاش کردم تا جایگاهی ثابت در ترکیب تیم‌ملی برای خودم دست و پا کنم و با این مصدومیت دوباره باید از اول تلاش کنم. البته آنقدر به خودم اطمینان دارم که خیلی زود به اوج برگشته و جایگاهم را پس بگیرم.

 

پرسپولیس هم مقابل شهرداری نشان داد بدون تو خیلی  مشکل دارد؟

به نظر من تیم در این دیدار خوب کار کرد و متأسفانه باز روی بی‌دقتی و عدم تمرکز دروازه‌مان در لحظات پایانی باز شد. پرسپولیس تیمی نیست که  به یکی، دو بازیکن متکی باشد و بدون من هم می‌تواند راه خود را پیش  بگیرد.

 

اما بازیکنان ذخیره پرسپولیس فاصله زیادی با نفرات اصلی دارند!

فکر کنم نیمکت‌نشینی طولانی باعث شده بود بازیکنان جانشین کمی از روزهای خوب خود فاصله بگیرند اما هرچه از بازی گذشت شرایط آنها بهتر شد. مطمئناً اگر این نفرات بیشتر بازی کنند بهتر در ترکیب جا افتاده و مؤثرتر بازی می‌کنند. ما تیم خوب و کاملی داریم و قبول ندارم فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره زیاد است.

 

به هر حال پرسپولیس بدجوری به گلزنی و موقعیت‌سازی تو عادت کرده و این نظر خیلی از کارشناسان است!

نظر همه برای من محترم است. خودم به این شکل فکر نمی‌کنم و اعتقاد  دارم همه بچه‌ها برای پیروزی‌های تیم تلاش کرده‌اند و درست نیست همه چیز به نام یک یا دو نفر نوشته شود. خدا را شکر در تیم ما هم بازیکنان شایسته و توانمند زیاد است و هم اینکه رفاقت و اتحاد خوبی بین بازیکنان حاکم است که می‌تواند باعث موفقیت‌های زیادی شود.

 

هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که تو به دربی می‌رسی؟

ان‌شاءالله با دعای هواداران هرچه زودتر شرایط بازی  را پیدا کنم. دوست  ندارم حتی یک بازی را از دست بدهم برای همین تلاش می‌کنم به بازی با ملوان برسم و اگر نشد خودم را برای دربی آماده خواهم کرد و قصد دارم بهترین بازی فصل خود را مقابل استقلال انجام دهم.

 

جای هواداران بودی از غیبت رضایی در دربی چه احساسی پیدا می‌کردی؟

دعا می‌کردم رضایی به این بازی برسد. چشم امید  من هم به دعای خیر تماشاگران تیم محبوبم است.

 

مثل اینکه خودت هم خیلی دوست داری در دربی به میدان بروی؟

تا به امروز فقط دربی‌های شیراز را تجربه کرده‌ام که چندان پرتماشاگر نبوده است. برای حضور در دربی پایتخت انگیزه زیادی دارم و اگر خدا بخواهد روز 23 مهر اولین دربی پایتخت را تجربه خواهم کرد.

 

سرانجام تیم‌ملی امید را در مسابقات گوانگ‌ژو همراهی می‌کنی؟

طی صحبت‌هایی که با شاغلام داشته‌ام به توافق رسیدیم تا در صورت بهبودی  کامل تیم‌ملی امید را در این رقابت‌ها همراهی کنم. شخصاً خیلی دوست دارم به تیم‌ملی کشورم و شاغلام خدمت کنم و هیچ وقت نمی‌توانم به این مربی که خیلی گردنم حق دارد نه بگویم. برای شاغلام جانم را هم می‌دهم.

 

گویا باشگاه پرسپولیس موافق همراهی کردن تو در تیم‌ملی امید نیست؟

نمی‌دانم موضع باشگاه در این زمینه چیست. فکر کنم اگر هنگام برگزاری مسابقات آسیایی لیگ تعطیل باشد باشگاه هیچ مخالفتی نکند.

 

تا آنجا که ما اطلاع  داریم لیگ  در آن مقطع  تعطیل نیست و پرسپولیس باید قید تو را بزند!

به هر حال در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم بین مربیان تیم‌ملی امید و باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد. خودم دوست دارم در مسابقات آسیایی بازی کنم تا ان‌شاءالله تیم‌ملی امید حضور موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌‌ها با کمک همه اعضای تیم داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)