مرجع خبری پرسپولیس : غمخوار مدیرعامل، فرخزادی رییس هیات مدیره، پروین عضو هیات مدیره

در پیش‌بینی تغییرات پیش روی پرسپولیس آنچه بیش از همه محتمل به نظر می‌رسد نشستن دوباره اکبر غمخوار بر صندلی مدیریت است که در آن صورت، حکم ریاست هیات مدیره به نام مجید فرخزادی مهر می‌خورد و علی پروین هم در نقش یک عضو جدید، صندلی دیگری از هیات مدیره را مال خود می‌کند

از آخرین باری که فوتبالی‌ها را در تشکیلات مدیریتی پرسپولیس دیده بودیم بیش از 5 سال می‌گذرد و حالا به خواست رییس جدید سازمان قرار است اتفاقات آن روزها دوباره تکرار شود.
علی سعیدلو که از همان ابتدا تاکیدش بر استفاده از ورزشی‌ها در سازمان ورزش بوده، برای پرسپولیس هم برنامه‌ای مشابه دارد و گفته که می‌خواهد هیات مدیره جدید این باشگاه تلفیقی باشد از فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها. و البته معتقد است که یک ترکیب 5 نفره برای مدیریت پرسپولیس کفایت می‌کند.

** غمخوار به جای انصاری‌فرد
اکبر غمخوار آخرین نامی بود که به فهرست گزینه‌های مدیرعاملی اضافه شد اما امروز بیشترین شانس مال خود اوست. فقط مانده پایان بررسی‌های رییس سازمان و تایید نهایی او تا غمخوار برای دومین بار مدیرعامل شود.
سعیدلو اولین پیشنهاد برای جایگزینی مدیرعامل را به حبیب کاشانی داد که کاشانی با یک «نه»، گفت

 که حاظر نیست در این وضعیت نابسامان، مسوولیت را گردن بگیرد. از طرفی حالا شانس مجید فرخزادی هم کمتر از قبل شده و او با اطمینان می‌گوید که «من مدیرعامل نمی‌شوم.» در این میان حتی شنیدیم اگر ریاست فدراسیون فوتبال به کاشانی برسد آن وقت علی کفاشیان به پرسپولیس می آید.
اما آنچه در این چند هفته رخ داده یعنی که این احتمال را حداقل تا پایان سال، باید در حد صفر دانست.

 

** فرخزادی رییس جدید هیات مدیره
بیش از همه، مجید فرخزادی است که به صندلی ریاست هیات مدیره نزدیک شده. او البته حسین هدایتی را به عنوان تنها رقیب، کنار خود دارد و حتی آنها عصر چهارشنبه در جلسه‌ای مشترک با علی سعیدلو به گفت‌وگو نشستند. البته فرخزادی می‌گوید که حضور او و هدایتی در سازمان کاملا اتفاقی بوده: «من با سعیدلو کار داشتم و به سازمان رفته بودم که هدایتی هم همزمان آنجا بود. ولی درباره پرسپولیس حرفی نزدیم.» که چه این طور باشد و چه نه، مجید فرخزادی یک گام جلوتر از هدایتی، به صندلی ریاست تکیه زده و حکم‌اش فقط منتظر یک امضاست.

 

** پروین این بار در جمع مدیران
درباره انتخاب اعضا هم به اندازه رییس هیات مدیره و مدیرعامل حرف هست. بحث حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس جدی‌تر از همیشه به جریان افتاده و حتی او روز پنج‌شنبه به دعوت سعیدلو برای صحبت دراین‌باره به سازمان رفت.
درباره بازگشت علی پروین تردیدی نیست اما شاید رییس جدید بخواهد غیر از او یک فوتبالی دیگر را هم وارد چارت مدیریتی باشگاه کند. از طرف دیگر محمدحسین نژادفلاح، پرویز سروری و اسماعیل کوثری به عنوان گزینه‌های جدید نام‌شان مطرح شده که از این جمع سه نفره به طور قطع یک نفر انتخاب خواهد شد تا در کنار مدیرعامل جدید، مجید فرخزادی، علی پروین و یک عضو فوتبالی دیگر، جای خالی ترکیب 5 نفره کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را پر کند.

 

** سعیدلو تا فردا تصمیم می‌گیرد
قرار بود تغییرات تازه بماند برای بعد از دربی و حساسیت‌هایش. اما نابسامانی‌های امروز پرسپولیس علی سعیدلو را بر آن داشته که برای بازسازی روحیه از دست رفته سرخ‌ها، همین هفته و قبل از رسیدن دربی دست به تغییر بزند و کار را تمام کند. تغییری که به گفته مجید فرخزادی، تنها عضو فعال هیات مدیره، تا فردا اتفاق می‌افتد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)