پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت داور دیدار پرسپولیس و فولاد به بیننده این حس را منتقل می‌کرد که او به سود فولاد سوت زده است.

سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی پرسپولیس و فولاد گفت: قضاوت اکبریان به بینندگان تلویزیونی این حس را القا می‌کرد که او بیشتر به سود فولاد سوت می‌زند به خصوص اینکه اگر تماشاگر طرفدار پرسپولیس بود و این زیبنده نیست که قضاوت داور به سمت یک تیم برود یا حداقل به بینندگان تلویزیونی چنین حسی القا شود. این مسئله برای جامعه داوری حس خوبی نیست اینکه تمام خطاهای بازیکنان پرسپولیس گرفته می‌شود و به آنها کارت‌های زرد زیادی نشان داده شد اما نسبت به بازیکنان میزبان چنین رفتاری دیده نشد.

غیاثی درباره اخراج پیام صادقیان گفت: دیدم که صادقیان بعد از سوت داور به سمت او رفت ولی دستش با داور برخورد نداشت و به سینه داور اثابت نکرد، گفتمانی بین آنها ردوبدل شد که تصور می‌کنم صادقیان به خاطر کلامی که گفته است کارت قرمز گرفت و اگر او به داور اهانت کرده باشد اخراجش درست است در غیر این صورت اعتراض به تصمیم داور جریمه‌اش یک کارت زرد است. نمی‌دانم بین داور و صادقیان چه کلامی ردوبدل شده اما دیدم که مربیان و کادرفنی پرسپولیس به کنار خط آمدند و در این مورد به داور توضیح دادند.

وی ادامه داد: امیدوارم صادقیان همانطور که دستش را کنترل کرد تا برخورد فیزیکی با داور نداشته باشد کلامش را هم کنترل کرده باشد.

غیاثی در مورد زمین بسیار بد ورزشگاه غدیر اهواز گفت: با وجود تمام تلاشی که سازمان لیگ و مهدی تاج می‌کنند تا لیگ ما به استانداردهای ای‌اف‌سی نزدیک باشد اما زمین ورزشگاه غدیر اهواز در شأن لیگ برتر ما نبود. فولاد نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا است و بعید است که نمایندگان کنفدراسیون‌های فوتبال آسیا این زمین را برای مسابقات آسیایی تایید کنند. آنطور که فوتبالدوستان اهوازی در برنامه 90 گفتند زمین ورزشگاه تختی مناسب‌تر از این زمین است اگر اینگونه است بهتر است که مسئولان ورزش و فوتبال استان شورای تامین را راضی کنند تا مسابقات فولاد فعلا در ورزشگاه تختی برگزار شود تا زمین ورزشگاه غدیر ترمیم شود. این زمین به هیچ‌عنوان در شأن لیگ برتر نبود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)