تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل تراکتورسازی از ساعت 15:30دقیقه امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

در ابتدای تمرین مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و نکته جالب اینجا بود که سرمربی آبی‌پوشان برای ششمین روز متوالی در تمرین غایب بود و با وجود اینکه گفته می‌شود وی از امروز به محل تمرینات می‌آید اما این اتفاق باز هم نیافتاد.

*سید مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی هر دو به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز شرکت نکردند اما جواد نکونام پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات بازگشت.

*فابیو جانواریو هافبک برزیلی استقلال باز هم در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد تا با وجود اینکه مسئولان این تیم خبر از حضور وی در تمرینات در روزهای آخر هفته را داده بودند این رخ ندهد و این بازیکن برزیلی مجدداً در تمرینات شرکت نکرد. این در حالی است که ظاهراً مدیرعامل استقلال در ایران حضور ندارد و هنوز تکلیف 2 بازیکن برزیلی این تیم به نام جانواریو و توزی مشخص نیست.

*جواد نکونام در حین تمرین امروز برای دقایقی با مجید صالح به صحبت پرداخت.

*میرشاد ماجدی، سیروس دین‌محمدی، منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی از حاضران تمرین امروز بودند.

*حمید بابازاده در غیاب مهدی رحمتی تمرینات ویژه‌ای را برای دیگر دروازه‌بانان استقلال در نظر گرفت.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل تراکتورسازی به میدان رفته بودند پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان در قالب 2 گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند.

تیم فوتبال استقلال فردا تمریناتش را از ساعت 15:30 در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگری خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)