پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند بدون ملی‌پوشانش در سوپرجام بازی کند، امکان تغییر دوباره در مورد سرنوشت این مسابقه وجود دارد.

سعید فتاحی در  خصوص لغو دیدار سوپرجام در گفت‌وگو با رادیو ایران اظهار داشت: ما گفتیم که با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مسابقات حساسی دارند و همچنین مسابقات تیم ملی در جام ملت‌ها و اردو‌های تیم ملی امکان تغییر این مسابقه نیست و به باشگاه استقلال اعلام کردیم، آنها هم گفتند که بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنیم. به آقای افتخاری اعلام کردیم که اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند بدون ملی‌پوشان بازی کند ما هم در زمانی که تیم ملی در اردو هست بازی را برگزار کنیم که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کند و باشگاه استقلال هم اعلام کرد که تیم ما ایران نیست. ما هم به احترام مردم ایران بازی را برابر با قانون ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردیم.

وی  ادامه داد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در نیمه دوم بهمن‌ماه می‌توانیم بازی کنیم، دقیقا زمانی که هفته هفدهم و هجدهم لیگ را برگزار کنیم و تیم‌ها وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. من از آقای زمانی خواهش می‌کنم ما را جلوی هواداران استقلال قرار ندهند، چرا ضعف مدیریت خودشان را به اسم سازمان لیگ می‌گذارند. ما از کجا می‌دانستیم که استقلال و پرسپولیس سوپرجام برگزار می‌کنند، ایشان (زمانی) می‌گویند از ما اجازه نگرفتند که برنامه‌ریزی کردند. قانون می‌گوید بنابر اعلام سازمان لیگ مسابقه را انجام دهند. ما تقویم را برای تیم‌ها می‌فرستیم، بنده در ۳-۴ جلسه با آقای شفر صحبت کردم، گفتیم هر زمان که فکر می‌کنید این مسابقه را می‌شود برگزار کرد اعلام کنیم، ۳ روز دیگر گفتند که بازی ما را در بهمن‌ماه برگزار کنید. ما همه راه‌ها را رفتیم وقتی دوستان در باشگاه استقلال مصاحبه می‌کنند که ۳۱ تیرماه تیم برمی‌گردد، یعنی احترامی که به برنامه‌های لیگ نمی‌گذارند می‌خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند. ما عادت کردیم که دیواری کوتاه‌تر از سازمان لیگ نیست فقط ضعف مدیریت خودشان را روی دوش سازمان لیگ می‌گذارند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: آقای زمانی از اتفاقاتی که در باشگاه می‌افتد اطلاع کافی ندارند، من به احترام هواداران تقویم را برای آقای شفر فرستادم که بررسی کنند، من با همه سرمربیان صحبت می‌کنم و سرمربی استقلال آقای شفر هستند و در جلسه‌ای که داشتیم حضور داشتند و برنامه ما را تایید کردند. ما بازی سوپرجام را هفدهم فروردین اعلام کردیم چرا باشگاه استقلال آن زمان اعتراض نکرد. بعد از فینال جام حذفی که مشخص شد استقلال قهرمان شده، چرا آن زمان اعتراض نکردند، الان که اردوی تدارکاتی‌شان به موقع انجام نشده و برنامه‌شان عقب است اعتراض می‌کنند. ما به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کردیم که اگر بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنید بگویید، وقتی برنامه اعلام می‌شود ۳ طرف دارد، دو طرف باشگاه‌ها هستند و یک طرف سازمان لیگ، ما سال گذشته وقتی باشگاه استقلال درخواست تغییر زمان دیدار این تیم با صنعت نفت را در جام حذفی داشت، ما با باشگاه صنعت نفت هم صحبت کردیم که با مخالفت باشگاه صنعت نفت مواجه شدیم. اگر باشگاه پرسپولیس قبول کند که بدون ملی‌پوشان‌ در سوپرجام بازی کند، امکان تغییر لغو برگزاری سوپرجام هست و ما درخواست باشگاه استقلال را بررسی می‌کنیم. مسئولان باشگاه استقلال فکر کردند ما شوخی می‌کنیم، ما همه راه‌های قانونی را انجام می‌دهیم، این حق هم برای باشگاه استقلال هست که اگر خلافی کردیم و کار غیرقانونی کردیم به مراجع ذی‌صلاح فدراسیون شکایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)