رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که انتقال محل برگزاری فینال جام حذفی باید بررسی شود.

سعید فتاحی درباره بی‌نظمی‌های صورت گرفته در مراسم جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: این چیزها دست سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، صداوسیما و یگان ویژه نیست. خودِ مردم باید این موارد را رعایت کنند.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد فینال جام حذفی در سال آینده در خرمشهر برگزار شود یا خیر، گفت: باید این مسئله را بررسی کنیم. با توجه به اینکه فینال جام حذفی سال آینده در اواسط خردادماه برگزار می‌شود، باید ببینیم آیا گرمای هوا اجازه می‌دهد که این مسابقه را در خرمشهر برگزار کنیم یا خیر.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری سوپرجام فوتبال ایران تصریح کرد: سوپرجام روز ۲۹ تیر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

فتاحی عنوان کرد: بازی خوبی بود و نظم خوبی هم حاکم بود. جشن هم خوب برگزار شد، اما دقیقاً همزمان با اهدای جام و نورافشانی، تماشاگران به زمین آمدند. فکر می‌کنم ۷۰، ۸۰ درصد مردم در وسط زمین بودند. اگر در این میان یکی از استقلالی‌ها مصدوم می‌شد، تیم و مردم و باشگاه متضرر می‌شدند.

وی گفت: این اتفاقاتی که رخ داد، دست سازمان لیگ و فدراسیون و ارگان‌های دیگر نبود، بلکه در اختیار مردم است که البته آنها رعایت نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)