پرسپولیس نیوز: سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود بازار سیاه در ورزشگاه آزادی به این سازمان ارائه نشده است.

سعید فتاحی در فاصله حدود چهار ساعت تا آغاز دربی ۹۰ گفت: امیدوارم این فرهنگ جا بیفتد و هر کسی در جای خودش بنشیند. قرار بود درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۰ باز شود که به احترام هواداران حاضر در مقابل ورزشگاه، از ساعت ۸ صبح باز شد. از مأموران یگان ویژه تشکر می‌کنم که درهای ورزشگاه را باز کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بلیتی فروخته می‌شود یا خیر، گفت: دیگر بلیتی به فروش نمی‌رسد. حدود هشت هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده‌ و افرادی که بلیتی نخریده‌اند، به خارج از ورزشگاه هدایت می‌شوند. تاکنون بازار سیاهی هم گزارش نکرده‌اند و مشکلی در درهای غربی و شرقی ورزشگاه آزادی نبوده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه تعداد زیادی از هواداران بدون خرید بلیت مقابل ورزشگاه حضور دارند، تصریح کرد: مگر چند نفر این شرایط را دارند؟ تعداد این دوستان بالای صد نفر نیست. باشگاه‌ها و سازمان لیگ از هواداران درخواست کردند که با خرید بلیت به ورزشگاه بیایند و تماشاگران باید احترام بگذارند. همه بلیت خریدند و امیدوارم این فرهنگ جا بیفتد. خدا را شکر شرایط تا این لحظه خوب بوده و مردم هم باید رعایت کنند.

فتاحی درخصوص نظارت مأموران کمیته‌های انضباطی، معاون دادستان و بازپرس ویژه دادستانی خاطرنشان کرد: معاون دادستان و بازپرس ویژه حضور دارند که اگر تخلفی رخ دهد، با آن برخورد کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ کارهای فرهنگی در حاشیه دربی برگزار کرده است یا خیر، گفت: سازمان لیگ و کمیته روابط عمومی آن مجری این کارهاست. شهرداری منقطه ۲۲ با ما همکاری داشته و با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس، بحث دفاع مقدس را داشتیم. از هوادارانی که وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند، پذیرایی می‌شود و آنها تا شروع مسابقه در برنامه‌های سرگرمی شرکت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)