پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تغییر میزبانی پرسپولیس مقابل الدوحیل قطر عقلانی و منطقی نیست تلاش می‌کنیم روز بازی تغییر کند.

سعید فتاحی در مورد اینکه ظاهرا قرار شده طبق اعلام AFC میزبانی پرسپولیس در بازی الدحیل قطر گرفته شود و بازی برگشت در قطر برگزار شود، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست، ما سه نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تغییر زمان دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشته‌ایم. نامه اول را سال قبل و پیش از آنکه مشخص شود کدام تیم‌ها از ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم نامه دوم بعد از اینکه استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند به AFC نوشتیم.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا همان زمان به ما اعلام کرد اگر بازی برگشت در (شب تاسوعا) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ایران بود می‌توانید میزبانی و میهمانی تیم‌ها را عوض کنید که قطعاً تغییر میزبانی پرسپولیس مقابل الدوحیل قطر نه منطقی است نه عقلانی.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: تلاش می‌کنیم روز بازی برگشت پرسپولیس و الدوحیل قطر تغییر کند و اگر چنین اتفاقی هم رخ نداد ما برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس که نماینده ایران در آسیا است بازی را طبق برنامه برگزار می‌کنیم. فوتبال‌دوستان با فرهنگ ایران در گذشته نیز نشان دادند که به شعائر اسلامی پایبند و مقید هستند همانطوری که در بازی ایران و کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی روسیه مشاهده کردید یک حسینیه ۱۰۰ هزار نفر در آزادی برپا شد و مردم ضمن عزاداری برای حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و  حفظ حرمت سوگواری شب‌های عاشورا و تاسوعا حمایت جانانه‌ای از تیم ملی انجام دادند، این مرتبه نیز اگر زمان بازی تغییر نکند باز هم یک حسینیه ۱۰۰ هزار نفری توسط فوتبال‌دوستان ایرانی در ورزشگاه آزادی برپا خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)