سرپرست باشگاه استقلال گفت که بدهی‌ باشگاه به خاطر شکایت افراد در سال‌های گذشته، ۱۳،۱۴ میلیارد تومان بوده است.

امیرحسین فتحی درباره بحث بدهی‌های باشگاه استقلال و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این خطر تنها مختص باشگاه استقلال نیست و پرسپولیس و تراکتورسازی را نیز بدهی سنواتی دارند. خطر حذف از آسیا هر سه باشگاه را تهدید می‌کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را اعلام کرده و فدراسیون فوتبال نیز در صدد حل این مشکل بوده است. جلساتی با مقامات بلند پایه وزارت ورزش و جوانان داشتیم و شخص وزیر مساعدت لازم برای حل این مسائل داشتند. دو روز قبل هم جلسه‌ای با دپارتمان صدور مجوز باشگاه‌ها و اعضای کمیته مسابقات AFC برگزار کردیم و تمهیداتی اندیشیدیم.

وی افزود: بدهی‌های سنواتی باشگاه در سال‌های گذشته ۱۳،۱۴ میلیارد بوده و امیدواریم با ضرب الاجلی که داده‌اند، بتوانیم تا ۹ شهریور این موضوع را حل کنیم. این نوید را به هواداران می‌دهیم و مطمئن باشند با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم، مشکلی برای مجوز حرفه‌ای نخواهیم داشت. بدهی‌های باشگاه به کسانی است که در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال طرح دعوی کرده و منجر به صدور رأی شده است. برخی نیز رأی قطعی گرفته‌اند. امیدوارم این مشکل حل شده تا دیگر تهدیدی متوجه استقلال نباشد. قبلا هم گفته‌ام که هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با تهدید حذف از آسیا روبه‌رو هستند.

سرپرست باشگاه استقلال که با بخش خبری شبکه سه سیما صحبت می‌کرد در خصوص اعتراض به پرونده سوپرجام گفت: ما نظرات خود را اعلام کرده‌ایم. اعضای کمیته استیناف از مقامات بلند پایه هستند و امیدواریم رأی را عادلانه بدهند. ما از عدم برگزاری بازی تمکین نکردیم، بلکه سازمان لیگ بازی را کان لم یکن کرد که به غلط و خلاف قوانین بود.

فتحی ادامه داد: استقلال دو، سه بار اعلام کرد که خواهان تغییر بازی شده است. مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مصاحبه کرد و نامه‌ای زد و رسما بازی را کان لم یکن و بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد. بنابراین، امکان حضور ما در سوپرجام را گرفت. خواهان زمینه برگزاری بازی جوانمردانه سوپرجام هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)