مدیرعامل ،سرمربی و معاون ورزشی باشگاه استقلال با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،علی فتح الله زاده به همراه امیر قلعه نوعی و علی امیری ظهر روز دوشنبه در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و با محمد رویانیان دیدار و گفت و گو کردند.

فتح الله زاده درباره این نشست اظهار داشت:در وهله اول،قصد داشتیم برای حضور و همراهی باشگاه پرسپولیس در مراسم درگذشت والده آقای قلعه نوعی از دوستان خوبمان در این باشگاه تشکر کنیم.از سوی دیگر،آقای رویانیان در گذشته زحمت کشیده بودند و به باشگاه استقلال آمدند و من هم وظیفه داشتم به باشگاه پرسپولیس بروم.این دید و بازدید هاهم در آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: مدتی است جلساتی را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده ایم .این جلسه هم در راستای نشست های قبلی بود. قرار است یک شرکت مشترک در بحث های مرتبط اقتصادی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت کند.این شرکت به نیابت از دو باشگاه پروژه های اقتصادی را پیش می برد.

فتح الله زاده در پاسخ به پرسشی درباره بحث معاوضه بازیکنان استقلال و پرسپولیس عنوان کرد:در این باره هم صحبت هایی مطرح شد و قرار است پیگیری مساله در نیم فصل انجام شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)