مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:به دنبال بهانه نیستیم و تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه مورد نظر در بازی با الهلال و شادی طرفداران می کنیم.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره معطلی چند ساعته آبی پوشان در فرودگاه ریاض اظهار داشت:مسولان باشگاه الهلال در بدو ورود ما استقبال خوبی داشتند ولی پس از آن چند ساعت در فرودگاه ماندیم تا مراحل اداری خروجمان انجام شود.این مساله باعث خستگی کاروان استقلال شد.

وی درباره اینکه آیا به نظرش در این اتفاق عمدی در کار بوده است یا نه عنوان کرد:من فکر نمی کنم عمدی بوده باشد.باشگاه الهلال هم تلاش کرد تا زودتر مشکلات حل شود و به ریاض برویم.به هر حال پرواز ما چارتر بود و شرایط خاص خودش را داشت.هر چند این اتفاق لطمه اش را به ما زد و نتوانستیم دوشنبه تمرین کنیم.در حالیکه طبق برنامه دوشنبه شب حتما باید تمرین می کردیم.

مدیرعامل استقلال درباره خاطرات خود از رویارویی با الهلال در سالهای گذشته گفت:از بازی با الهلال خاطرات خوبی دارم.فکر می کنم در سال 77 بود که در حضور زنده یاد ناصر حجازی توانستیم 10 نفره این تیم قدرتمند عربستانی را شکست بدهیم.آن بازی یکی از بهترین خاطرات من را رقم زد. و پس از آن هم در مجموع بازی های خوبی را مقابل الهلال انجام دادیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر هم بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند و همدل برای موفقیت در این بازی تلاش می کنند.البته شرایط سفر و همچنین بازی با سپاهان باعث خستگی آنها شده است اما به دنبال بهانه نیستیم و تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه مورد نظر در بازی با الهلال و شادی طرفداران می کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه وی بهتر است در عربستان شیرجه نزند گفت:از دوست خوبم سردار رویانیان سپاسگزارم و به خاطر حسن نیتی که به من دارد و می داند زمین های عربستان سفت هستند،شیرجه نمی زنم.

فتح الله زاده درباره این مساله که رویانیان گفته قصد دارد در فصل آتی وی را به پرسپولیس ببرد افزود:سردار فکرش را هم نکند که می تواند من را به پرسپولیس ببرد.من استقلالی هستم و هرگز رنگم را عوض نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)