مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:قراری که با سرمربی تیم داریم این است که لیگ که تمام شود درباره لیست صحبت می کنیم.

به گزارش اوج ،علی فتح الله زاده درباره بازی استقلال مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: فولاد تیم منسجمی است که از مربی ارزشی و فنی برخوردار است.من ارادات خاصی به ایشان دارم.این طرف هم یک مربی باهوش و کاربلد هست.دو گروه هم بازیکنان خوبی دارند.فکر می کنم بازی خوبی می شود.با احترام به هواداران استقلال در تهران دوست دارم در اهواز قهرمانی مان را جشن بگیریم.در تهران چند جام آوردیم و حالا وقتش هست که در کنار هواداران خوبمان در اهواز یک جام بگیریم.بازی خیلی حساس در پیش داریم.برای ما مهم است که بازی را با برد به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال در دو بازی رفت مقابل فولاد و داماش شکست خورد عنوان کرد:آن دو باخت دستگرمی بود.رفت و برگشت را می بردیم برایشان سخت می شد.

مدیر عامل استقلال تصریح کرد:فولاد تیم خوبی است اما این طرف هم استقلال در گروه مرگ آسیا همه را به مرگ رساند و خودش به سلامت به مرحله بعدی صعود کرد.

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:به نظرم فاصله ای در نتیجه نیست.ما برد می خواهیم.یک بر هیچ هم باشد راضی هستیم.

مدیر عامل استقلال درباره شایعات منتشرشده پیرامون خداحافظی اش بیان کرد:من نمی خواهم خداحاظی کنم اما اگر بودجه نیامد واقعا نمی توانم ادامه بدهم.من امسال خیلی فشارها را تحمل کردم و بارها و بارها در خلوت گریه کردم.به بچه ها می گفتم صبح پول می دهم،ساعت به تندی می چرخید ولی نمی توانستم پول بدهم.چند بار باید قول بدهم.

وی افزود:من قرار بود نصف هزینه های باشگاه را تامین کنم اما از نصف هم بیشتر تامین کردم.وظیفه من در پایان لیگ قرار بوده 9 میلیارد باشد اما 11 میلیارد آوردم.بدهی انباشته از قبل داریم اما 3 میلیارد برای امسال مانده است.من هفته دیگر باید تیم را برای فصل آتی ببندم.

مدیرعامل استقلال درباره بمب هایی که در فصل نقل و انتقالات  می ترکاند اظهار داشت:این هم دیگر دارد بی مزه می شود.

وی ادامه داد:به هیات مدیره هم گفتم 20 درصد با نظارت وزیر زیر بودجه پرسپولیس و سپاهان را می خواهم.اگر 20 میلیارد به آنها می دهند،16 میلیارد به من بدهند.تازه وقتی می گوییم 16 میلیارد نصفش را من باید بدهم.اگر بودجه نرسد،مجبورم خداحافظی کنم.

مدیر عامل استقلال درباره شایعه مذاکره این باشگاه با وحید طالب لو برای فصل آتی گفت:ما هنوز وارد هیچ مذاکره ای نشده ایم.طالب لو بازیکن با اخلاقی است.دو ؛ سه سال سال از پیش ما رفته  ولی یک جا حرف نزده است.در خالیکه  بالای 200 میلیون به او بدهکاریم.با اینکه امسال بیکار بوده است و در واقع درآمدی نداشته است.اینجوری بار ما سنگین تر شده و شرمندگی مان بیشتر شده است.قراری که با سرمربی تیم داریم این است که لیگ که تمام شود درباره لیست صحبت می کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود شاید امیر قلعه نوعی در استقلال نماند گفت:شاید را کاشتند شنبلیله شد.ایشان می مانند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه سایت ویکی پدیا به وی لقب سر را داده است گفت:دوباره سوژه دادید به روزنامه ها.من چه کار کنم.یک سایتی هست که این لقب را داده است.صاحبان سایت این کار را کردند.

فتح الله زاده درباره اینکه چه لقبی را دوست دارد گفت:اگر لیاقتش را داشته باشم همان حاج آقا را بگویند.

وی درباره اینکه گفته بود قصد دارد با باشگاه پرسپولیس توافق کند که این دو باشگاه از هم بازیکن نگیرند و اینکه چنین بحثی در فوتبال اروپا وجود ندارد گفت:من حرفم را بر اساس احساسات لطیف ایرانی بودن را می گویم.سابقه نشان داده بازیکنی که از استقلال به پرسپولیس رفته آینده خوبی نداشته است.وقتی این همه بازیکن داریم باید استفاده کنیم.ندرتا بوده اند که موفق هم شده اند اما در کل اینطور نبوده است.ما این را می گوییم و این مساله تنها یک فکر است.نشد هم نشد.این مشکل فوتبال ما نیست.من می بینم جوانهایی که به شدت به بازیکنشان ارادت دارند.یک پسر بچه به تمرین استقلال آمده بود و هر کاری فرهاد مجیدی می کرد را انجام می داد.شما فکر کنید اگر بازیکن مورد علاقه اش به تیم حریف برود چه حالی پیدا می کند.ما باید بر اساس فوتبال خودمان تصمیم بگیریم.کجای فوتبال ما اروپایی است که این مساله باشد؟این احساسات پولی نیست.

وی ادامه داد:البته این را هم گفتم اگر پرسپولیس از ما بازیکن بگیرد،ما هم بازیکن می گیرم.اگر یکی بگیرد،دو تا می آورم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه اگر رحمتی به پرسپولیس برود ،چه بازیکنی از این تیم را استقلالی می کند گفت:نیلسون و نوری را می گیرم.

وی ادامه داد:من به رویانیان ارادت دارم و هر بازیکنی بخواهد تقدیم می کنم.این هایی که گفتم کری است.وقتی می بینیم استادیوم خالی می شود مجبوریم کری بخوانیم.آنچه مسلم است تدبیر می کنیم.کاری می کنیم که دو باشگاه بزرگ ما بزرگ باشند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد:دوست داشتم برای خداحافظی مهدوی کیا به استادیوم بروم و از او تجلیل کنم ولی چون همزمان در اهواز هستیم از منصوریان خواستم به استادیوم برود و از او تقدیر کند.ما باید رقابت را با رفاقت کنار هم بگنجانیم.واقعا دوست دارم پرسپولیس در بازی فینال جام حذفی برنده شود.به سپاهان هم ارادت دارم.سپاهان به اندازه کافی برنده شده است اما این تیم 20 میلیون طرفدار دارد.پرسپولیس می تواند به جام باشگاههای آسیا بیاید.سپاهان امسال با بدشانسی روبرو شد ولی احتمال می دادم اگر صعود کند می توانست جزو 4 تیم باشد.

وی درباره اینکه آیا به نظرش تبانی در فوتبال ما وجود دارد یا نه گفت:اینطور که می شنویم هست.خیلی ها به بازیکن من زنگ زده اند.البته این را می گویم که هر کسی می خواهد با بازیکن من تماس بگیرد بگیرد.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته یک بازیکن بزرگ اروپایی را برای آسیا به استقلال می آورد اظهار داشت:اگر در فینال  باشیم یک بازیکن نامی اروپایی می گیریم.با دو تیم اروپایی صحبت کردیم.یکی از این کشورها آلمانی است اما جزییاتش را نمی گویم.

وی درباره وضعیت مهدی رحمتی در تیم ملی گفت:توقعم این است که کی روش بداند رحمتی کار خاصی نکرده است.احساس کرده مفید نیست گفته می روم تا به عنوان یک شاگرد دست کی روش باز شود.کی روش باید خودش به این برسد.در بازی العین رحمتی ما را نجات داد.حیف است این پتانسیل را از دست بدهیم.نوید کیا را هم برای تیم ملی موثر می دانم.کی روش به خاطر مسولیتی که در برابر این هواداران دارد اگر از همه پتانسیل استفاده کند می توانیم به جام جهانی برویم.حریفان تیم ملی  مقابل ایران چیزی نیستند.

مدیرعامل استقلال درباره تقابل احتمالی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های کره ای گفت:اگر بخواهیم به کره بخوریم چنان می زنیم که بلند نشود.ما کره را می زنیم.ما در لیگ آسیا با تیم نمایندگان قطر و عریستان بازی نکردیم.با تیم های چند ملیتی بازی کردیم و زدیم.کی روش باید به این برسد که می تواند بزند.همه از کی روش حمایت کنیم و کی روش هم ازپتانسیل فوتبال ایران استفاده کند.من برای کی روش احترام قائل هستم  و به عنوان یک ایرانی پیشنهاد می کنم که رحمتی را دعوت کند.سعی می کنیم جلسه ای را هم با او برگزار کنیم.

فتح الله زاده درباره اینکه به نظرش لیگ برتر 18 تیمی یا 16 تیمی بیان داشت:دوستان گفتند 18 تیمی و  من امضا کردم اما حرف کارشناسی این نیست.16 تیمی برای لیگ برتر ما کفایت می کند.چون به لیگ یک اهمیت ندادیم همه دنبال لیگ برتر هستند.لیگ یک هم کم جایی نیست.سرمربی دورتموند از لیگ یک آمده و در این تیم بزرگ مربیگری می کند.باید انگیزه ای بگذاریم که لیگ یک و دو به لیگ برتر برسند.الان خیلی از تیم های لیگ یکی می توانند لیگ برتر را ببرند.این خوب نیست.

وی درباره نتیجه بازی تیمش با فولاد گفت:مساوی مورد نظر ما نیست.یا باید ببریم یا ببازیم.مساوی به درد ما نمی خورد.توکل به خدا.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)